پیگیری گلایه برخی داوطلبان آزمون دکتری مبنی بر گرانی هزینه ثبت‌نام

پشت‌پرده تعیین قیمت آزمون‌های‌سراسری

آمار نهایی ثبت نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تعداد ۹۷۹ هزار نفر است.
کد خبر: ۱۳۸۶۸۲۶

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبان دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد که در مهلت تعیین شده یعنی از هشتم تا هجدهم آبان‌ماه موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری نشده بودند مهلت مجددی برای ثبت نام در نظر گرفته بود که براین اساس این داوطلبان روز گذشته می‌توانستند برای ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

براساس آمار اعلام شده، با احتساب ثبت نام کنندگان روز گذشته آمار نهایی ثبت نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تعداد ۹۷۹ هزار نفر است.

پیش از مهلت روز گذشته حدود ۹۶۰ هزار داوطلب در سه گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و دو گروه شناور هنر و زبان های خارجی ثبت نام کرده بودند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، همچنین ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ انجام و آزمون مرحله دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها