روایتی واقعی از ماجرای درگیری زندانیان در زندان لاکان

شورش در بند زندانیان زیرتیغ

بازداشت مباشر در ماجرای قتل مرد افغان پولدار

مرد پولدار افغان وقتی برای خرید خودروی شاسی‌بلند از خانه بیرون رفت، ناپدید شد. یک روز بعد جسد او درحالی‌که با شلیک گلوله کشته شده بود، در تهرانپارس تهران کشف و مباشر ایرانی او دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۸۳۱۸۱
به گزارش جام جم آنلاین ، ساعت ۹ صبح سه‌شنبه نوزدهم مهر امسال جسد مردی جوان که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، پشت فرمان خودروی پژو ۲۰۷ در یکی از محله‌های تهرانپارس کشف شد. شواهد نشان می‌داد تیر از بیرون خودرو به او شلیک شده است. با دستور محمدرضا‌صاحب‌جمعی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تحقیقات برای رازگشایی از قتل آغاز شد. برادر مقتول در جریان تحقیقات گفت: برادرم از نظر مالی وضعیتش خوب بود.

چون ما تبعه خارجی هستیم نمی‌توانستیم به‌راحتی خرید و فروش و سرمایه‌گذاری کنیم. برادرم مدتی قبل با مردی ایرانی آشنا شد و او به کار‌های برادرم رسیدگی می‌کرد و مباشر او شده بود. دوشنبه‌شب برادرم با او قرار داشت و می‌خواستند به نمایشگاه خودرو بروند و برادرم یک خودروی شاسی‌بلند بخرد. آخر شب هرچه منتظر برادرم شدیم او نیامد. به‌تلفن مباشر برادرم زنگ زدیم که مدعی شد قرار ملاقات به‌هم‌خورده و به روز دیگری موکول شده است. پلیس ظهر سه‌شنبه به ما اطلاع داد که برادرم به قتل رسیده است. به پزشکی قانونی رفتیم و هویت او را تایید کردیم. از پول‌هایی که برادرم همراه داشت نیز خبری نبود. ما به مباشر او مظنون هستیم، چون آخرین ملاقات‌کننده با برادرم همین مرد ایرانی بود. با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران جست‌وجو برای یافتن مرد مباشر را آغاز کردند و او عصر سه‌شنبه به‌عنوان اولین مظنون در این پرونده قتل با دستور قضایی بازداشت شد.

مباشر بازداشت‌شده دیروز در جریان تحقیقات پلیسی گفت: مدت‌ها بود مقتول را می‌شناختم و به‌عنوان مباشر به کار‌های او رسیدگی می‌کردم. حتی قرار بود برایش خودرویی از نمایشگاه بخرم.

عصر دوشنبه من به محل ملاقات‌مان رفتم، اما هرچه منتظر شدم خبری از او نشد و حتی تلفن همراهش را پاسخ نداد. با تماس پلیس فهمیدم او به قتل رسیده است. من در قتل او نقشی ندارم و نمی‌دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای این بلا را سر او آورده است. این مظنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها