معاون امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی :

ابلاغ یک هزار و 67 میلیارد اعتبار تبصره 18 به استان

سرپرست اداره کل امور اقتصاد و دارایی ایلام خبر داد:

جذب ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸

سرپرست اداره کل امور اقتصاد و دارایی ایلام از جذب ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۲۰۵۹
به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا ؛ سعید رشنوادی  گفت: ۳۵۰ طرح با کمک این میزان اعتبار در دست اجراست و تاکنون کمیته استانی مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال در قالب یک هزار و ۶۵۰ طرح را تایید و به بانک های عامل معرفی کرده است.

وی ادامه داد: ضروری‌ است بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی متولی نهایت اهتمام خود را برای جذب منابع و عملیاتی شدن مبلغ مصوب شده کمیته استانی تبصره ۱۸  قانون بودجه بکار گیرند.

رشنوادی افزود: این منابع در صورت عدم جذب منابع تا مهلت مقرر به سایر استان‌های کشور تخصیص خواهد یافت.

وی مجموع اعتبار تبصره ۱۸ سهم دولت در قانون بودجه ۱۴۰۰ را چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دانست و افزود: بانک ها باید حداقل معادل آن آورده را از منابع داخلی اضافه کنند. 

سرپرست اداره کل اقتصاد و دارایی ایلام گفت: با توجه به محدودیت مهلت زمان جذب این تسهیلات توسط بانک‌های عامل، دبیرخانه کمیته استانی واقع در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نهایت تلاش و پیگیری خود را با بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در خصوص جذب این تسهیلات جهت رونق اقتصادی و به بهره برداری رسیدن طرح های نیمه تمام بعمل می آورد. 

وی درپایان گفت : امیدواریم  با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل بتوانیم بیشتر از سهم تسهیلات اختصاص داده شده به استان را جذب و قدمی کوچک در رونق اقتصادی و سرمایه گذاری استان برداریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها