مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردیس

آزادسازی ۲۵ هکتاراز زمین های کشاورزی فردیس

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردیس گفت: با تخریب تعدادی بنای غیرمجاز، ۲۵ هکتار از زمین های کشاورزی در این شهرستان آزادسازی شد.
کد خبر: ۱۳۵۵۰۸۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز: علیرضا بدری، افزود: این بنا‌ها در روز‌های اخیر و در اجرای تبصره ۲ بند ۱۰ قانون حفاظت از اراضی زراعی و باغی با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و کلانتری ۱۵ مشکین دشت فردیس تخریب شدند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردیس گفت: ۴۵ مورد تفکیک و قطعه بندی غیرمجاز، دیوارکشی غیرمجاز به تعداد ۱۳۵ مورد به مساحت تقریبی ۲ هزار و ۴۳۰ مترمربع، بنا چهار مورد به مساحت ۴۸۰ مترمربع، فونداسیون یک مورد به مساحت تقریبی ۸۰ مترمربع، محوطه سازی و ایجاد راه ۲۵ مورد به مساحت تقریبی هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع، انباشت مصالح ۹ مورد به مساحت تقریبی ۲۷۰ مترمربع در این اراضی رفع اثر شد.

او گفت: در همین راستا نسبت به جمع آوری و قطع یک مورد انشعاب برق غیرمجاز توسط نمایندگان اداره برق شهرستان فردیس اقدامات لازم صورت پذیرفت.

او از مردم خواست از خرید املاک فاقد مجوز خودداری نموده و قبل از انجام معامله از مراجع ذیصلاح از جمله جهاد کشاورزی فردیس استعلام نمایند تا مورد سوء استفاده افراد سودجو واقع نشوند.

بدری گفت: مردم برای حفظ و صیانت از اراضی زراعی و باغ‌ها هرگونه تبدیل و تغییر کاربری غیرمجاز را به سامانه ۱۳۱ گزارش کنند.

شهرستان فردیس حدود ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها