تاثیر کرم ‌پودر در زیبایی صورت

بسیاری از افراد برای آرایش تنها به یک رژ لب اکتفا می‌کنند. اما اگر بخواهید یک آرایش حرفه‌ای انجام دهید؛ کرم پودر قدم اول و اساسی شما باید باشد. کرم پودر به نوعی زیرساخت آرایش و اساس آرایش شما را تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۵۴۲۳۹
تاثیر کرم پودر در زیبایی صورت بر اصل یکنواخت ساختن رنگ پوست و قرینه سازی صورت شما استوار است. در این مقاله با شما همراه خواهیم بود تا بفهمیم چطور از این محصول آرایشی استفاده کنیم. همینطور بررسی خواهیم کرد از کدام کرم پودر برای چه پوستی استفاده کنیم تا چهره‌مان پس از آرایش حالتی مصنوعی پیدا نکند.
 
چرا باید از کرم پودر استفاده کنیم؟
 
اگر‌ در تابستان به پوست صورتتان دقت کرده باشید متوجه شده‌اید که تمامی پوست صورتتان یکسان تغییر رنگ نداده است. این اتفاق در هنگام برنزه کردن هم می‌افتد. تغییر شدت و جهت تابش آفتاب این تغییرات را به وجود می‌آورد. همچنین رنگ پوست، جای جوش‌های دوره نوجوانی یا آثار زخم‌های قدیمی در صورت هیچ فردی قرینه نیست.
امروزه یکی از اصول اولیه زیبایی قرینه بودن چهره شماست. یکی از چند تاثیر کرم پودر بر زیبایی چهره دادن پوستی با رنگی یکسان به شماست. این اتفاق باعث می‌شود تا بتوانید آرایشی حرفه‌ای و قرینه داشته باشید.
برای بهتر مشخص شدن تاثیر کرم پودر در زیبایی صورت کافیست به جوش‌های گاه و بی‌گاه و مشهور پیش از مهمانی‌ها فکر کنید. همه ما درگیر این جوش‌ها بوده‌ایم. کرم پودر می‌تواند تغییر رنگ پوست خود و کنار آن‌ها را پوشانده و در افزایش اعتماد به نفس شما در کنار این میهمان‌های ناخوانده موثر باشد.
 
کرم پودر را مناسب با پوستتان انتخاب کنید
 
اینکه شما کدام کرم پودر را باید انتخاب کنید به نوع پوستتان و چربی آن بستگی دارد. ابتدا نوع پوستتان را بشناسید سپس کرم پودر مناسب با آن انتخاب کنید. در یک دسته بندی کلی جنس پوست شما باید در یکی از گروه های زیر قرار بگیرد.
 
برای تاثیر کرم‌ پودر در زیبایی صورت حواستان به جنس پوست خود باشد!
 
پوست هیچ‌کس مثل دیگری نیست. گروهی دارایی پوست صورتی چرب هستند و باید روزی چند مرتبه آن را شست‌وشو دهند تا در اصطلاح براق نباشد. البته پوست چرب به علت نشستن و باقی ماندن ذرات موجود در هوا به سرعت سنگین هم می‌شود. برای احساس بهتر این شست‌وشو لازم است.

گروه دوم در سمت مخالف قرار دارند. گروهی که دارای پوست خشک‌هستند. پوست صورت این گروه ممکن است با روزی یکبار شست‌وشو حالتی خشک پیدا کرده و دچار سوزش شود. حتی ممکن است با یک صابون شست‌وشوی معمولی پوسته پوسته شود.

گروه سوم افرادی هستند که پوست صورتشان در اصطلاح عادی است. این افراد برای داشتن پوستی سبک و شاداب روزانه یکبار به شست‌وشو نیاز داشته و به سادگی از اغلب وسایل آرایشی می‌توانند استفاده کنند.
 
تاثیر کرم ‌پودر در زیبایی صورت
توضیح تصویر: کرم پودر پوست چرب لورال
 
انتخاب کرم پودر موثر در زیبایی صورت افراد دارای پوست چرب
 
پوست شما چرب است؟ پس در انتخاب کرم پودر خود دقت زیادی داشته باشید. کرم پودرها همانند همه کرم‌ها دارای مقدار چربی در مواد اولیه خود هستند.

اگر شما پوست صورتی چرب دارید این کرم پودرها سه مشکل برای شما ایجاد خواهند کرد:

یک: به علت داشتن چربی به سرعت منافذ پوست شما را پر خواهند کرد. این اتفاق باعث کم شدن تنفس پوستی شما شده و در نتیجه تعریق پوست شما را افزایش می‌دهد.دو:  باعث می‌شود آرایش صورت شما از حالت طبیعی خارج شود. چرا؟ چربی عادی پوست شما جلوی جذب چربی موجود در کرم پودر را گرفته و باعث ایجاد یک حالت براق بر روی پوست شما خواهد شد.
سه: کافیست به یک‌مهمانی در فضای باز دعوت شده باشید. تمام گرده گل‌ها و گرد و غبار موگود در هوا به سرعت جذب چربی موجود در کرم پودر شما خواهند شد.
 
برای داشتن بهترین تاثیر کرم پودر در زیبایی صورت شما، باید انتخابتان یک کرم پودر بدون روغن یا به اصطلاح free oil باشد. این کرم پودرها ضمن ایجاد پوشش مناسب برای پوست صورت شما از ایجاد چربی اضافه که باعث موارد بالا خواهد شد جلوگیری می‌کند.
 
نکته: در صورتی که کرم پودر بدون روغن پیدا نکردید نگران نباشید. شما می‌توانید به وب‌سایت موتن‌رو مراجعه و به صورت آنلاین یک کرم پودر بدون روغن و مناسب پوست خود خریداری کنید.
 
تاثیر کرم ‌پودر در زیبایی صورت
توضیح تصویر: کرم پودر مناسب پوست‌های معمولی لورال
 
کرم پودر مناسب افراد دارای پوست معمولی
 
اگر دارای یک پوست معمولی هستید احساس سرخوردگی نکنید. معمولی بودن همیشه ارزشمند است. حتی بهتر است جمله قبلی خود را اصطلاح کنم! به شما تبریک ‌می‌گویم. شما دارای یک پوست عادی هستید. پوست افراد عادی در فصل زمستان و در مواجهه با باد سرد پوسته پوسته می‌شود. و در مواجهه با گرمای تابستان برخی از خواص پوست چرب را پیدا می‌کند.
 
خبر خوش اینکه تقریبا تمامی کرم‌ پودرهای تولید شده توسط برندهای مختلف برای شما تولید می‌شوند. اما بهتر است شما دو نوع کرم پودر برای فصل سرد و گرم سال خریداری و استفاده کنید.

اول کرم پودر مخصوص روزهای زمستان که خشکی پوستتان را برطرف کند. البته حواستان باشد که کرم پودر مناسب برای پوست‌های خشک را خریداری نکنید. برای تاثیر بهتر کرم پودر در زیبایی صورت در زمستان، برند انتخابی شما باید حاوی روغن باشد. این روغن بتواند باعث از بین رفتن خشکی صورت تان شود. کرم پودر انتخابی روزهای تابستانتان می‌تواند مثل کرم پودر مناسب برای پوست‌های چرب سبک و بدون روغن یا free oil باشد. بهترین انتخاب شما در فصل تابستان می‌تواند کرم پودرهای پایه آب باشد. در این لینک می‌توانید انواع کرم پودر موثر در زیبایی صورت افراد دارای پوست عادی را پیدا کنید.
 
کرم‌ پودر مناسب برای پوست‌های خشک و حساس
 
خوشبختانه امروزه برندهای مختلف به فکر تمامی افراد با تمامی ویژگی‌ها هستند. کسانی که دارای پوست خشک هستند اغلب از پوسته پوسته شدن پوست صورت رنج می‌برند. این اتفاق در حین آرایش شدت بیشتری می‌گیرد. چرا که مواد آرایشی به زیر لایه پوست صورت شما نفوذ و باعث سوزش می‌شود. کرم پودرهای دارای روغن بالا مانند کرم پودر لورال برای آرایش صورت به جز افزایش زیبایی و یکدست کردن سطح پوست شما جلوی پوسته پوسته شدن پوست صورت شما را گرفته و به شما کمک می‌کند تا احساس راحتی بیشتری در زمان یک مهمانی داشته باشید.
 
تاثیر کرم ‌پودر در زیبایی صورت 
توضیح تصویر: ضد آفتاب لورال
 
 
نکته اول:
یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید کرم پودر مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد، قیمت است. عوامل مختلفی مانند برند، رنگ، پوشاندگی، ترکیبات و غیره روی قیمت بهترین کرم پودر تاثیر می‌گذارند؛ بنابراین بهتر است با توجه به بودجه و نیاز پوست خود، نسبت به خرید انواع کرم پودر اقدام کنید.

نکته‌ دوم:
پوست سد اول محافظت از بدن شماست. بنابراین کرم پودری استفاده کنید که بهترین محافظت از پوست شما را داشته باشد. برای این کار می‌توانید به وب‌سایت موتن‌رو مراجعه کنید و پس از مقایسه تمامی برندها و رنگ‌های مختلف کرم پودر؛ کرم پودر مناسب با رنگ و جنس پوست خودتان را انتخاب کنید.
 
نکته سوم: یادتان باشد بهترین راه برای حفظ زیبایی صورت، استفاده از ماسک برای جوانسازی پوست صورت است. شما می‌توانید با استفاده از انواع ماسک‌های طبیعی با آبرسانی کافی با بافت پوست صورتتان جلو چروک شدن و خط افتادن بافت آن را بگیرید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها