خرید لوازم آرایش اصل این روزها به یک چالش تبدیل شده است؛ چالشی که ممکن است خیلی وقت‌ها با موفقیت سپری نشود. اگر به دنبال خرید انواع لوازم آرایشی اصل از جمله سایه چشم، رژگونه، خط چشم، کانسیلر و ... هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.
کد خبر: ۱۳۳۴۹۹۲
با روژا شاپ خیالت راحته
 
اگر به دنبال خرید انواع لوازم آرایشی اصل از جمله سایه چشم، رژگونه، خط چشم، کانسیلر و ... هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.
در این مقاله راهکارهای شناسایی لوازم اصل از تقلبی را به شما آموزش می‌دهیم و روژا شاپ را به عنوان تضمین کننده خرید محصولات اصل به شما بیشتر معرفی خواهیم کرد.

خرید لوازم آرایش اصل؛ خریدی که آسان نیست

لوازم آرایش مستقیما با پوست بدن در تماس است. به همین دلیل هم تاکید می‌شود که همیشه از لوازم آرایش اصل استفاده کنید؛ چون برندهای معتبر و ارائه دهنده لوازم آرایش اورجینال می‌توانند داشتن یک پوست سالم را هم برای شما تضمین کنند. مشکلاتی که ممکن است با استفاده از لوازم آرایش تقلبی یا فیک به وجود آید، شامل موارد زیر می‌شود؛ مواردی که هیچ کس دلش نمی‌خواهد آن‌ها را تجربه کند.

●       ایجاد حساسیت شدید پوستی: اگر بعد از استفاده از یک سایه چشم، خط چشم، کانسیلر یا هر وسیله آرایشی دیگری متوجه شدید، پوست پلک شما دچار خارش و تورم شد یا پوست صورت‌تان قرمز و ملتهب، سریعا مواد آرایشی را از روی صورت خود پاک کنید و به پزشک مراجعه کنید؛ چون لوازم آرایشی شما اصل نبوده و حاوی مواد آلرژی‌زا است.


●       ایجاد جوش و آکنه: استفاده از لوازم آرایشی تقلبی می‌تواند با داشتن مواد مضر و چربی‌های اضافه منجر به ایجاد جوش‌های سرسیاه یا حتی آکنه شود. چنانچه متوجه هر کدام از این موارد شدید که قبلا دچارشان نبوده‌اید و از زمان خرید یک لوازم آرایشی جدید شروع شده‌اند، به اصل بودن لوازم آرایش‌تان شک کنید.

●       خشک و پوسته شدن پوست: این مورد به ویژه در مورد انواع رژ لب زیاد دیده می‌شود؛ لوازم آرایشی فیک می‌توانند باعث خشکی بیش از حد پوست لب شده و منجر به پوسته شدن آن شوند.

●       ایجاد چربی زیر پوستی:  اگر بعد از استفاده از یک مداد لب یا مداد چشم جدید متوجه بروز چربی زیر پوستی شدید و ناحیه دور لب یا پشت پلک اذیت شد، بهتر است فورا استفاده از لوازم آرایشی مرتبط با آن ناحیه را متوقف کنید.
 
با روژا شاپ خیالت راحته
موارد بالا، تنها تعدادی از مشکلاتی هستند که با استفاده از لوازم آرایشی تقلبی برای پوست ایجاد می‌شوند. این موارد را بگذارید کنار مشکلاتی که از طریق جذب مواد مضر در این لوازم، تهدید کننده سلامت شماست. بنابراین حالا بهتر می‌دانید که انتخاب لوازم آرایشی اصل تا چه میزان اهمیت دارد.
 
بازار در تسخیر لوازم آرایشی تقلبی

این روزها تعداد محصولات آرایشی فیک به قدری زیاد است که به سختی ممکن است، آن را باور کنید. انواع محصولات تقلبی در بسته‌بندی‌های زیبا و بسیار مشابه بسته‌بندی محصول اورجینال در بازار موجود هستند، محصولاتی که خدا می‌داند از کدام مواد اولیه بی‌کیفیت و حتی خطرناک برای سلامت بدن تهیه شده‌اند. دلیل اقبال عمومی از این محصولات هم معمولا این است که یا افراد از خطری که سلامت‌شان را تهدید می‌کند، بی‌خبر هستند و یا اینکه این لوازم را می‌توانند به جای گزینه‌های گران‌قیمت برندهای معتبر جا بزنند و متاسفانه جلوی دیگران خودشان را جور دیگری نشان دهند. بسیاری از انواع کانسیلر، خط چشم و حتی سایه چشم در پوشش‌های جذاب، چیزی جز محصولات تقلبی نیستند.
همه این‌ها را بگذارید کنار اینکه بعضی افراد سودجو همین لوازم تقلبی را به نام اصل و با قیمت‌های بالا و مشابه محصول اورجینال می‌فروشند. همان‌طور که می‌بینید اوضاع پیچیده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.
 
چطور محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

با وجود اینکه تعداد محصولات آرایشی تقلبی خیلی زیاد شده، اما هنوز هم راه‌هایی برای تشخیص اصل از تقلبی وجود دارد.

●       یکی از راه‌هایی که می‌توانید روی آن حساب کنید، گرفتن عکس محصول اصلی از سایت برند مد نظرتان و مقایسه آن با محصولی است که در فروشگاه پیدا کرده‌اید. محصولات تقلبی معمولا از نظر ظاهری تفاوت‌های ریز و درشتی با محصول اصل دارند، تفاوت‌هایی مثل متفاوت بودن نوع خطی که نام محصول با آن درج شده است، متفاوت بودن رنگ بسته‌بندی محصول یا حتی اندازه آن. در مورد بعضی موارد مثل عطرها، حتی مسئله وزن بسته‌بندی و شیشه هم مطرح است. برای مثال کافی است عکس پالت سایه چشم مد نظرتان را از روی سایت اصلی بردارید و ترتیب چیدمان و نوع رنگ‌های آن را با محصولی که پیش روی شماست، تطبیق دهید. همچنین بررسی نوع براش موجود برای زدن سایه یا حتی اندازه آینه می‌تواند برای داشتن یک خرید مطمئن کمک‌کننده باشد.

●       راه دیگری که می‌توانید از طریق آن اصل یا تقلبی بودن محصول را تشخیص دهید، تطبیق نام کشور تولید کننده درج شده روی جعبه مقوایی با نام درج شده روی محصول است. در موارد تقلبی این دو نام با هم تطابق ندارند.
 
با روژا شاپ خیالت راحته
●       بررسی سریال درج شده روی محصول نیز یک راه امن دیگر برای تشخیص محصولات اصل از تقلبی است.

●       شما همچنین می‌توانید با توجه به بوی محصولات نیز تقلبی یا اصل بودن‌شان را تشخیص دهید؛ بیشتر محصولات تقلبی بوی بسیار تندی دارند که ناشی از تلاش شرکت سازنده برای پوشاندن بوی بد مواد اولیه است. این مورد به خصوص ممکن است درباره انواع ریمل، خط چشم،  کانسیلر، کرم پودر و ب.ب کرم‌ها بیشتر از سایر محصولات دیده شود.

با وجود اینکه راه‌های بالا برای تشخیص وجود دارند، اما امتحان کردن این موارد برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نیست یا اینکه ممکن است به دنبال راه راحت‌تری باشند؛ این راه راحت‌تر در ایران، خرید از روژا شاپ است، فروشگاهی که اصل بودن لوازم آرایشی خود را تضمین می‌کند.
 
با روژا شاپ خیالت راحته
روژا شاپ، تجربه یک خرید عالی و با‌کیفیت

حدود 25 سال است که روژا شاپ از طریق شعب حضوری خود و فروشگاه آنلاین روژا در حال تهیه کردن لوازم آرایشی اصل از بهترین برندها و در دسترس قرار دادن آن‌ها برای خرید مشتریانش است؛ چون این فروشگاه برای سلامت مشتریان خود و راضی بودن آن‌ها از خریدشان اهمیت بسیار زیادی قائل است و حاضر نیست این مورد را با هیچ چیزی عوض کند.

در حال حاضر شما می‌توانید با مراجعه به سایت روژا شاپ یا خرید از فروشگاه‌های حضوری آن هرگونه محصول آرایشی، بهداشتی مورد علاقه خود را با ضمانت اصل بودن کالا تهیه کنید؛ فرقی نمی‌کند یک خط چشم ماژیکی بخواهید یا مویی، یک سایه چشم تک بخواهید یا پالت کامل و یا به یک کانسیلر رنگی نیاز داشته باشید یا کانسیلر معمولی؛ هر چه که بخواهید در روژا شاپ با ضمانت تمام و کمال در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه شما می‌توانید از انواع تخفیف‌های هیجان انگیز این فروشگاه، نظرات کاربران زیر هر محصول و امکان پرداخت امن خریدهایتان، نهایت لذت را ببرید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها