بی شک فرهاد مجیدی خوشحال ترین چهره فولادشهر است. سرمربی جوان آبی پوشان بهترین شروع 5 فصل گذشته استقلال در لیگ برتر را داشته، اینگونه شادی اش را پس از گل یامگا نشان داد.
کد خبر: ۱۳۴۴۰۷۱

استقلال در حالی راهی اصفهان شده بود تا در استادیوم فولادشهر به مصاف ذوب آهن برود که دستاورد آبی ها در 5 سفر گذشته به این ورزشگاه 3 تساوی بود و آنها 2 بار نیز تن به شکست داده بودند. وینفرد شفر، استراماچونی و محمود فکری 3 مربی آبی ها بودند که موفق به شکست این حریف سرسخت در اصفهان نشده بودند و فرهاد به دنبال انجام یک مأموریت بود.

 

مجیدی که موفق شده بود در هفته نخست از سد هوادار بگذرد و لیگ جدید را با یک پیروزی روحیه بخش آغاز کند، با یک سورپرایز تیمش را برای دیدار با ذوب آهن روانه میدان کرد. حضور کوین یامگا بازیکن خارجی و جدید استقلالی ها در ترکیب و حضور در پست وینگر، تغییر بزرگی در ترکیب آبی ها بود. بازیکن خارجی که فرهاد مجیدی با پیشنهاد گابریله پین اصرار زیادی روی خرید او داشت و از وایله بولد کلاب دانمارک به تهران آمد و این بازیکن نیز در همان دیدار نخست نشان داد که ارزش این همه پافشاری برای خرید را داشته است.

 

وینگر جدید استقلال همان کاری را کرد که دیگر بازیکن تازه به خدمت گرفته شده آبی ها هفته گذشته انجام داده بود. پس از گلزنی جعفر سلمانی در نخستین دیدار خود در لیگ برتر برای استقلال، این بار نوبت به کوین یامگا رسید تا پیام آور شادی برای هواداران تیمش باشد. او در دقیقه 27 از یک توپ مرده یک گل ساخت و پس از چرخشی دیدنی و ضربه ای زمینی به گوشه دروازه، اولین گل خود را با پیراهن استقلال به ثمر رساند.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها