در گفت‌وگو با انوش معظمی مطرح شد

یک برنامه ترکیبی برای هفته دفاع مقدس در راه است

فصل سوم ویژه برنامه‌ تلویزیونی" همکار من" با محوریت حمایت از کسب و کارهای خانوادگی امروز ساعت 16 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۶۸۵۸

به گزارش جام جم، این ویژه برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری درباره شعار سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" و اهمیت به کانون خانواده و اقتصاد خانواده در 60 قسمت 25 دقیقه ای در حال تهیه و تولید است.

" همکار من" در هر قسمت میزبان یک خانواده است که موضوع خانواده و اقتصاد آن را از منظر کسب و کار های خانگی و صنعتی بررسی می نماید، به بیان دیگر این برنامه سعی دارد اهمیت موضوع خانواده، موفقیت، تلاش، اتحاد بین اعضای خانواده برای رسیدن به موفقیت ها را برای مخاطبان تبیین و تشریح کند.

حمایت از خانواده و كسب و كارهای خانوادگی، كمك به رونق تولید و تولید ملی، حمایت از نخبگان و ترغیب جامعه به عملی كردن ایده های نو و خلاقانه، استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید ملی و... از رویکردهای مهم فصل سوم برنامه همکارمن است که از شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

برنامه " همکار من" کاری از گروه اقتصاد به تهیه کنندگی محسن سال افزون و اجرای مژده خنجری شنبه‌ها ساعت 16 پخش و چهارشنبه‌ها ساعت 13:30 بازپخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها