ممنوعیت سفر به لرستان

استاندار لرستان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ، سفر به این استان ممنوع بوده و با متخلفین بشدت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۲۰۹۵
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  سید موسی خادمی افزود: با توجه به وضعیت نامناسب کشور به جهت رشد و شیوع بالایی که بیماری در پیک پنجم پیدا کرده است، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از روز دوشنبه هفته جاری تعطیلی ها برای مهار بیماری تا شنبه هفته آینده اعمال شود .
 
وی ادامه داد: این تعطیلی در قالب طرح هوشمند دستورالعمل‌ های ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال خواهد شد و ترددها بین شهرهای کشور با توجه به وضعیت نامطلوب کرونایی به شدت کنترل می شود.
 
خادمی اظهار کرد: در تصمیم امروز ستاد مقرر گردید میزان جرایم تردد ها به ۲ برابر افزایش یابد و علاوه بر آن این جرایم مشمول جریمه نیز خواهد بود و برای باز پرداخت آن محدودیت زمانی در نظر گرفته می شود.
 
استاندار لرستان گفت: با توجه به وضعیت حاکم بر کشور به لحاظ شیوع ویروس جهش یافته دلتا، به اطلاع می رساند طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا تردد ها از روز دوشنبه هفته جاری با ممنوعیت مواجه خواهد بود و هم وطنان برای سفر به لرستان برنامه ریزی نکنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها