هفتمین مدافع سلامت استان یزد آسمانی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از شهادت هفتمین شهید مدافع سلامت یزد، بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد
کد خبر: ۱۳۳۱۹۸۴

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین از یزد ،ابراهیمی سلمانی با بیان این خبر اظهار داشت: متاسفانه هفتمین شهید مدافع سلامت استان یزد در راه دفاع از سلامت مردم استان به شهادت رسید.

وی افزود: دکتر احمد زینلی قطرم، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی بیمارستان شهید صدوقی یزد که در امر دفاع از سلامت عمومی و مقابله با کرونا، به این ویروس منحوس مبتلا و به شهادت رسید.

ابتلای بیش از سه هزار و ۷۰۰ یزدی به کرونا در یک هفته

همچنین سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در هفته گذشته، بیش از ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد قربانی کووید ۱۹ شدند و درهفته گذشته، ۱۱ هزار و ۹۱ نمونه  از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در استان یزد گرفته شد.

وی افزود: از این تعداد نمونه گرفته شده، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳ هزار و ۷۴۴ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان یزد شناسایی شدند.

دکتر سلمانی افزود: متاسفانه درهفته گذشته، ۶۶ یزدی قربانی کرونا شدند و در هفته گذشته مجموعا هزار و ۲۶۳ بیمار جدید در بیمارستان های استان پذیرش شدند.

سلمانی مهمترین راه قطع زنجیره انتقال کرونا را ماندن در خانه دانست و تاکید کرد: از همشهریان  می خواهیم هشدارها را جدی بگیرند  و تا حد امکان و برای کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها