کلیک، سرویس‌های آنلاین محرم ۱۴۰۰ را بررسی می‌کند

روی خط هیات

چند ترفند برای خلاص شدن از لیمیت‌های دردسرساز در توییتر

جیک جیک بدون محدودیت

به منظور حفظ یک محیط امن برای کاربران، توییتر ممکن است حساب‏هایی که قوانین توییتر را نقض کرده‏اند محدود کند. به زبان ساده اگر بگوییم؛ وقتی شما زیاد فالو، توییت یا لایک کنید، اصطلاحا لیمیت می‌شوید. چون کاری تکراری را با سرعت زیاد انجام داده‌اید. توییتر هم شما را به‌عنوان ربات شناسایی می‌کند و چند دقیقه یا چند ساعتی دسترسی‌تان را محدود می‌کند.
کد خبر: ۱۳۲۷۲۳۱
به گزارش جام جم آنلاین، همچنین استفاده از وی پی ان گاهی می‌تواند شما را به لیمیت شدن نزدیک کند؛ زیرا شما با استفاده از وی پی ان یک بار از قلب اروپا وارد توییتر می‌شوید، یک بار دیگر از بلوک شرق و یک بار هم از قلب آمریکا، همین تغییر سرور‌ها و آی‌پی وی‌پی‌ان باعث حساسیت توییتر به اکانت ما می‌شود. اما این موضوع را که چه روش‌هایی برای رهایی از لیمیت شدن وجود دارد، در این گزارش بررسی می‌کنیم.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است باعث شود توییتر، حساب افراد را محدود کند. از جمله آن‌ها ‏می‏توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیام‏های مستقیم (روزانه): حداکثر ارسال ۱۰۰۰پیام در یک روز.
توییت‏ها: ۲۴۰۰ توییت در هر روز. بازتوییت‏ها نیز به‌عنوان توییت شناخته ‏می‏شوند.
تغییر ایمیل حساب: چهار بار در یک ساعت.
Following (روزانه): حداکثر میزان آن ۴۰۰ نفر در یک روز است. این مورد فقط یک محدودیت فنی به شمار ‏می‏رود و قوانین اضافی منع رفتار‌های تهاجمی نیز در این رابطه وجود دارد.

Following (مبتنی بر حساب): هنگامی که یک اکانت ۵۰۰۰ اکانت دیگر را دنبال ‏می‏کند. این محدودیت شامل اقدامات از همه دستگاه‏ها، از جمله وب، تلفن همراه، API و سایر دستگاه‏هاست؛ بنابراین افرادی که از چند دستگاه مختلف برای اکانت توییتر خود استفاده ‏می‏کنند ممکن است بیشتر شامل محدودیت شوند.

اسپم: بیشتر اکانت‏هایی که از طرف توییتر به‌حالت تعلیق در‏می‏آیند به دلیل اسپم یا جعلی بودن اکانت‏هاست و خطرات امنیتی را برای توییتر یا برای کاربران دیگر ایجاد ‏می‏کند. این نوع حساب‏ها با قوانین توییتر مغایرت دارد.
خطرات امنیتی اکانت: اگر توییتر مشکوک به هک‌شدن یا به خطر افتادن یک اکانت باشد، آن را به حالت تعلیق در می‌آورد تا بتواند امنیت و بازیابی آن را به صاحب اکانت بازگرداند تا احتمال فعالیت‏های مخرب را کاهش دهد.

توییت‏های توهین‌آمیز: اگر به توییتر گزارش داده‌شود یک اکانت قوانین ما را نقض کرده یا حاوی توییت‏های توهین‌آمیز است مانند تهدید دیگران یا جعل هویت حساب‏های دیگر، توییتر ممکن است چنین اکانت‏هایی را به طور موقت یا برای همیشه به حالت معلق درآورد. اگر دچار محدودیت در توییتر شدید با یک پیغام خطا مواجه خواهیدشد که به شما اعلام ‏می‏کند دچار محدودیت شده‏اید. پس از سپری شدن محدودیت زمانی شما ‏می‏توانید دوباره از توییتر استفاده کنید.

آیا ‏می‏توانم اکانت خود را از حالت تعلیق دربیاورم؟

ممکن است بتوانید حساب خود را از حالت تعلیق دربیاورید. اگر وارد اکانت توییتر خود شدید و با اعلاناتی از قبیل واردکردن شماره تلفن خود یا درج آدرس ایمیلتان مواجه شدید، باید دستورالعمل‏هایی را دنبال کنید تا اکانت شما به‌حالت تعلیق درنیاید.

حساب شما به دلایل امنیتی قفل شده‌است؟

اگر به حساب توییتر خود وارد شدید و پیامی را مشاهده کردید که متن آن مبنی بر این بود که حساب شما به دلایل امنیتی قفل شده، به این معنی است که توییتر رفتار مشکوکی را شناسایی کرده و به نظر می‌رسد امنیت حساب شما به خطر افتاده‌است. برای باز کردن قفل حساب خود، شما ‏می‏توانید با تغییر گذرواژه حساب خود، امنیت آن را بالا ببرید. اگر آدرس ایمیلی در ارتباط با حساب توییتر خود دارید، توییتر دستورالعمل‏های لازم را به آن ارسال خواهد کرد. اگر ایمیلی را در قسمت inbox ایمیل خود مشاهده نمی‏کنید، ‏ پوشه‏های spam، junk و همچنین social خود را بررسی کنید.

برای بازکردن اکانت قفل شده باید مراحل زیر را انجام دهید:
وارد اکانت خود شوید.
به دنبال پیامی باشید که به شما اطلاع داده حساب‌تان قفل شده‌است.
روی start کلیک کنید.
شماره تلفن خود را وارد کنید. توییتر این شماره را به اکانت شما متصل خواهد کرد.
سپس برای شما متنی ارسال خواهد شد یا یک تماس تلفنی برقرار می‌شود که حاوی کد تأیید است.
ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا کد تأیید برای شما ارسال شود.
پس از وارد کردن کد تأیید، برای باز کردن اکانت قفل شده، روی submit کلیک کنید یا ضربه بزنید.
اگر حساب شما قفل‌شده‌باشد، افرادی که از نمایه شما بازدید ‏می‏کنند ممکن است پیامی را مشاهده کنند که به آن‌ها اطلاع داده ‏می‏شود این حساب فعالیت غیرعادی را انجام داده‌است و از آن‌ها ‏می‏خواهد تأیید کنند هنوز ‏می‏خواهند آن را ببینند یا خیر؟

حساب شما به دلیل نقض قوانین توییتر قفل شده‌است؟

اگر حساب شما به دلیل نقض قوانین توییتر قفل‌شده‌باشد، شما هنوز هم ‏می‏توانید در توییتر مرور کنید، اما در این حالت فقط ‏می‏توانید پیام‏های مستقیمی را فقط برای دنبال‏کنندگان خود بفرستید. شما در این حالت قادر به انجام کار‌هایی مانند توییت‌کردن، باز توییت کردن یا لایک کردن نخواهیدبود و دنبال‌کننده‏های شما فقط ‏می‏توانند پیام‏های گذشته شما را ببینند. برای بازیابی اکانت توییتر خود، وارد حساب خود شوید و به دنبال پیامی بگردید که به شما اطلاع داده‌شده برخی از ویژگی‏های حساب شما به طور موقت محدود شده‌است. برای تکمیل اقدامات درخواستی، روی start ضربه بزنید یا کلیک کنید و دستورالعمل‏های مربوط را انجام دهید.
توجه: تکرار نقض قوانین توییتر منجربه تعلیق دائمی خواهدشد.

حساب شما به دلیل فعالیت‏های مشکوک محدود شده‌است؟

اگر به نظر ‏می‏رسد اکانت توییتر شما به دلیل تعامل‏های پرخاشگرانه یا تهاجمی که ناقض قوانین توییتر است محدود شده، دو گزینه پیش رو خواهید داشت:
برای مدت زمان مشخص شده از توییتر در یک حالت موقت و محدود استفاده کنید.
برای تایید شماره تلفن یا آدرس ایمیل دستورالعمل گفته‌شده را انجام دهید.
برای استفاده از توییتر در حالت موقت و محدود، ‏می‏توانید روی تب Continue to Twitter کلیک کنید یا ضربه بزنید. در زمان محدودیت، ممکن است اکانت شما در مکان‏های خاصی ازجمله نتایج جست‌وجو و اعلان‏ها فیلتر شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها