چند ترفند برای خلاص شدن از لیمیت‌های دردسرساز در توییتر

جیک جیک بدون محدودیت

بهترین اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی روزانه کدامند؟

ایده‌آل و همه‌فن‌حریف

برنامه‌ریزی روزانه برای رسیدن به اهداف از اهمیت بسزایی برخوردار است. در حقیقت انجام کارهای روزمره بدون برنامه‌ریزی دقیق و منظم، ناممکن است. برخی از افراد کارهای خود را روی تکه‌های رنگارنگ کاغذ می‌نویسند و آنها را روی صفحه رایانه یا میز خود می‌چسبانند. ولی امکانات پیشرفته اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی قابل مقایسه با هیچ روش دیگری نیست.
کد خبر: ۱۳۳۰۸۷۵
به گزارش جام جم آنلاین، شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی، یک برنامه دقیق برای خود بسازید. برای آشنایی با بهترین اپ‌های برنامه‌ریزی روزانه این گزارش را تا انتها بخوانید.

حتی اگر ادعا می‌کنید فردی هستید که در زمان حال زندگی می‌کنید، حداقل باید وقت دکتر یا وقت یک مهمانی را یادداشت کنید. اما برخی افراد مانند شاغلین، کار‌های بسیاری را باید در یک روز انجام دهند. همچنین احتمال فراموش شدن این کار‌ها به علت مشغله‌های فکری زیاد نیز وجود دارد. چنین افرادی می‌توانند یک اپلیکیشن برنامه‌ریزی روزانه نصب و برنامه‌های روزمره خود را به آن وارد کنند. همچنین زمانی که وقت
هر برنامه‌ای فرارسد، به فرد یادآوری خواهد شد؛ بنابراین با بهترین اپ‌های برنامه‌ریزی روزانه آشنا شوید تا برنامه‌ریزی خود را آسان‌تر از همیشه انجام دهید.

Trello
اپلیکیشن Trello یکی از مشهورترین و اولین اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی محسوب می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن به‌راحتی می‌توانید تسک و پروژه‌های خود را مدیریت کنید. قابلیت‌هایی مانند مشخص کردن وضعیت انجام کار یا جلسات، تنظیم زمان برای کار یا برنامه موردنظر، ساخت برچسب‌های مختلف برای انواع برنامه‌ها، افزودن افراد دیگر برای مدیریت برنامه‌های تیم، افزودن انواع فایل‌های مختلف به برنامه، یادآوری هنگام فرارسیدن زمان تعیین‌شده و... در این اپلیکیشن وجود دارند. چنین قابلیت‌هایی، Trello را به یکی از بهترین اپ‌های برنامه‌ریزی روزانه تبدیل می‌کند.

Calendar
حتما شما نیز این اپلیکیشن ساخت گوگل را در گوشی هوشمند خود مشاهده کرده‌اید. ابزار‌های این اپلیکیشن کامل و استفاده از آن‌ها بسیار آسان است؛ بنابراین می‌توان گفت تقویم گوگل به‌راحتی می‌تواند تمام نیاز‌های افرادی که به دنبال یک برنامه‌ریزی عادی هستند را برطرف سازد. البته تاریخ میلادی آن ممکن است شما را با مشکلاتی روبه‌رو کند. ولی به‌راحتی می‌توانید تقویم فارسی نیز به آن اضافه کنید. در بخش تنظیمات، به General بروید و از گزینه Altenative Calendar، تقویم شمسی را به این اپلیکیشن اضافه کنید. شما می‌توانید برنامه‌های روزانه خود را به این اپلیکیشن اضافه کنید و یادداشتی برای آن‌ها بنویسید. همچنین می‌توانید یک ساعت مشخص برای برنامه موردنظر خود تنظیم کنید تا آن برنامه به شما یادآوری شود. حتی می‌توانید برای سال بعدی نیز برنامه‌ریزی کنید و مطمئن باشید که این اپلیکیشن در زمان مشخص‌شده به شما هشدار خواهد داد.

Todoist
این برنامه به دلیل شباهت خود به اپلیکیشن ترلو، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. البته ظاهر تودوایست از ترلو زیباتر است و می‌تواند مخاطبان بیشتری را برای نصب آن ترغیب کند. شما می‌توانید در این اپلیکیشن ستون‌هایی با عناوین مختلف ایجاد کنید و وضعیت یک پروژه تیمی یا برنامه شخصی خود را کنترل کنید.

در تودوایست به‌راحتی می‌توانید وقت انجام یک برنامه یا جلسه را مشخص کنید تا برنامه قبل از فرارسیدن این زمان به شما هشدار دهد.

Egenda
با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید پروژه‌ها، جلسات و انجام تکالیف خود را زمان‌بندی کنید. با اجندا به‌راحتی می‌توانید یک پروژه تیمی و عظیم را پیش ببرید. رابط کاربری ساده و ابزار‌های قدرتمند این اپلیکیشن، افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. دانشجویان و دانش‌آموزان می‌توانند از این اپلیکیشن برای برنامه‌ریزی پروژه‌های درسی خود استفاده کنند. همچنین این اپلیکیشن هفت ویجت حرفه‌ای دارد و می‌تواند با برنامه‌هایی مانند کلندر گوگل و اوت لوک همگام‌سازی شود.

Any.Do
این اپلیکیشن نیز یکی از پرطرفدارترین اپ‌های برنامه‌ریزی روزانه محسوب می‌شود. طراحی زیبا و قابلیت‌های آن، تجربه جالب و لذت‌بخشی به کاربر می‌دهد. این برنامه شامل قابلیت‌هایی مانند ساخت لیست یادآوری‌ها و اولویت‌بندی آنهاست. این اپلیکیشن با اندروید و آی‌اواس سازگار است و می‌تواند همه انتظارات شما را برآورده کند. با استفاده از اپلیکیشن Any.Do می‌توانید به برنامه‌های خود در دستگاه‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. اگر از کاربرانی هستید که از دستیار‌های صوتی استفاده می‌کنید، این اپلیکیشن می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد؛ زیرا از دستیار صوتی آمازون و گوگل پشتیبانی می‌کند.

Ticktick
با این اپ می‌توانید وظایف خود را مدیریت کنید و لیستی برای کار‌های خود بسازید تا انجام آن‌ها به شما
یادآوری شود. این اپلیکیشن برای افراد مختلف یک گزینه مناسب به‌شمار می‌رود و می‌توان از آن برای برنامه‌ریزی کار‌های روزمره و هفتگی استفاده کرد. با استفاده از Ticktick می‌توانید از زمان خود مفیدتر استفاده کنید. این اپلیکیشن به شما امکان همگام‌سازی تمام کار‌ها را با دستگاه‌های مختلف فراهم می‌کند. همچنین ویجت این اپلیکیشن، به آسان‌تر شدن مدیریت وظایف کمک می‌کند.

Google Keep
استفاده از این برنامه آسان و ساده است و می‌توان آن را با اپلیکیشن‌های دیگر گوگل مانند تقویم و جیمیل همگام‌سازی کرد. این برنامه قابلیت‌هایی مانند ساخت لیست برای کارها، قرار ملاقات‌ها، پروژه‌های درسی و حتی اهداف، نوشتن یادداشت متنی، صوتی یا تصویری و ساخت چک‌لیست دارد. سربرگ‌های مختلف اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد یادداشت‌های خود را دسته‌بندی و یادداشت‌های مهم را در بالای صفحه
پین کنید. آرشیو کار‌های انجام‌شده و تنظیم زنگ هشدار برای کار‌های مهم از دیگر قابلیت‌های کاربردی این اپلیکیشن است.

Notion
این اپلیکیشن، یکی از دقیق‌ترین اپلیکیشن‌ها برای برنامه‌ریزی و ساخت یک نقشه درسی یا کاری به شمار می‌رود. امکانات این اپلیکیشن ممکن است در اپلیکیشن‌های رقیب وجود نداشته باشد. اگر توانستید با رابط کاربری پیچیده و امکانات وسیع این اپلیکیشن کار کنید، به‌زودی تاثیرات آن را در زندگی خود خواهید دید. البته این اپلیکیشن برای افرادی که دنبال یک رابط کاربری ساده هستند نیز مناسب است. شما در اپلیکیشن Notion می‌توانید کدنویسی کنید و جدول‌های کاری خود را در دسته‌های مختلف مانند کار‌های روزانه، تکالیف درسی، کار‌های خانه و کار‌های اداری قرار دهید.

عبور از روش‌های سنتی
اگر از علامت‌زدن روی تقویم دیواری یا دفتر خود خسته شده‌اید و دیگر نمی‌خواهید یادآوری کار‌های خود را به دیگران بسپارید، از اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی استفاده کنید تا برنامه‌ریزی به کاری لذت‌بخش تبدیل شود. با یک اپ برنامه‌ریزی، پیگیری کار‌ها و رسیدن به اهداف آسان‌تر خواهد شد. اپ‌های برنامه‌ریزی روزانه در همه جا همراه شما هستند و کار‌هایی که باید انجام دهید را به شما یادآوری می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها