۴ عضو ۲ خانواده قربانی خشم دامادشان شدند

جنایت‌ های بامدادی دامادهای خشمگین

داماد خشمگین، خانواده همسر سابقش را به قتل رساند

سحرگاه مرگ در گتوند

سحرگاه 15 تیرماه در حالی ‌که یک خانواده گتوندی در خواب به‌سر می‌بردند، داماد جوان خانواده با اسلحه وارد خانه شد و هر چهار نفر خانواده را به گلوله بست.
کد خبر: ۱۳۲۵۲۳۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، در شهرستان گتوند، ‌اهالی از خانواده قنبر رحمانی و حادثه‌ای که برای آنها رخ داده، صحبت می‌کنند.

از خانواده مردی‌که دامادش به نام حمید زمانی، نیمه‌شب وارد خانه شد و همه را از کودک تا بزرگسال به گلوله بست.

فریدون اکبری، یکی از اقوام قنبر رحمانی در مورد این حادثه به خبرنگار جام‌جم می‌گوید: «ما همه از این حادثه شوکه هستیم و فکر نمی‌کردیم چنین اتفاق تلخی رخ دهد. قاتل به نام حمید، خواهرزاده و داماد قنبر بود. در این حادثه تلخ، حمید، پدرزنش‌ را همراه مادرزن، همسر و برادرزن خود به قتل رساند. در واقع علت قتل، همسر حمید بود که دیگر حاضر به ادامه زندگی با او نبود. همسر دیگر قنبر نیز در این تیراندازی مجروح و به بیمارستان منتقل شد.»

اکبری در ادامه می‌گوید: «خانواده حمید از ابتدا با این ازدواج مشکل داشتند و راضی نبودند. پدر دختر البته مشکلی نداشت و موافق بود. حمید و دختردایی‌اش، با وجود تمام مخالفت‌ها با هم ازدواج کردند اما از همان ابتدای زندگی با هم مشکل داشتند و سازگار نبودند. حمید و زنش حدود چهار، پنج سال بیشتر نتوانستند با هم زندگی کنند و دست آخر همسرش به‌طور یک‌طرفه طلاق گرفت و رفت. حمید پس از جدایی تلاش زیادی کرد همسرش را برگرداند اما هرچه کرد، زنش قبول نکرد وگفت حتی اگر سرم را با کارد هم ببرد، من دیگر به آن زندگی برنمی‌گردم. حمید هم که نمی‌توانست با این قضیه کنار بیاید، شبانه اسلحه تهیه کرد و همه را به قتل رساند. حمید و زنش یک دختر دارند که حالا با خانواده قنبر زندگی می‌کند و وضعیتش معلوم نیست.»

پس از وقوع این قتل خانوادگی و اعلام آن به مرکز فوریت‌های پلیسی110، ماموران کلانتری 13 شهرستان گتوند وارد عملیات شده و با گشت نامحسوس و انجام اقدامات تخصصی پلیسی، در کمتر از یک ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل شدند. پس از شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز، پلیس پای قاتل را که در حال فرار بود، هدف قرار داد و او را دستگیر کرد.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان، در بازرسی از خودروی متهم، یک قبضه کلاشینکف به همراه 13 عدد فشنگ کشف شد. تحقیقات درخصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

لیلا حسین‌ زاده - حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها