سریال جنایت‌ های هولناک دامادهای خشمگین ادامه دارد

خودکشی پس از قتل خانواده همسر

۴ عضو ۲ خانواده قربانی خشم دامادشان شدند

جنایت‌ های بامدادی دامادهای خشمگین

دامادهای خشمگین در بندر گناوه بوشهر و رضوانشهر گیلان جنایت‌ های هولناک بامدادی را رقم زدند و ساعاتی بعد از جنایت با سرنوشت متفاوتی رو به‌رو شدند. عامل قتل همسر و مادرزن در بندر گناوه با شلیک پلیس از پا درآمد و قاتل همسر و برادرزن در رضوانشهر از‌سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۶۰۷۶۵

۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۱۵ فروردین‌، صدای شلیک چند گلوله سکوت محله‌ای در بندر گناوه استان بوشهر را شکست.

اهالی سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمده و مرد جوانی را دیدند که سلاح کمری در دست داشت و از خانه یکی از ‌همسایه‌ها بیرون آمد و با سوار شدن به خودرویش از محل گریخت.

شاهدان ماجرا سریع با پلیس و اورژانس تماس گرفته و دقایقی بعد خودروهای امدادی و پلیس آژیرکشان خود را به مقابل خانه مورد نظر رساندند. ماموران با ورود به خانه با صحنه هولناکی رو‌به‌رو شدند.

زن میانسال و دختر و پسرش غرق در خون روی زمین افتاده بودند. با معاینه مجروحان حادثه مشخص شد زن ۵۰ ساله و دختر ۱۶ ساله‌اش بر اثر شدت جراحات جان باخته‌اند.

پسر خانواده نیز با اقدامات امدادگران از مرگ نجات و به بیمارستان انتقال یافت. با تحقیق از همسایه‌ها و تنها مجروح این حادثه‌، مشخص شد داماد ۲۳ ساله این خانواده عامل این جنایت هولناک است.

به گفته یکی از اهالی‌، دختر ۱۶ ساله خانواده با همسرش اختلاف پیدا کرده و قصد جدایی داشت اما قاتل مخالف طلاق بود و وقتی دید تلاش‌هایش برای منصرف کردن همسرش از جدایی به جایی نمی‌رسد تصمیم به این جنایت گرفت.

او نیمه‌های شب و پس از درگیری با خانواده همسرش‌، آنها را هدف گلوله‌های خشم خود قرار داده بود.

سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به عملیات پلیس برای دستگیری قاتل فراری گفت: پس از اطلاع از این جنایت و شناسایی هویت قاتل‌، عملیات پلیسی برای دستگیری او آغاز شد. با توجه به جنایت رخ داده و مسلح بودن قاتل‌، احتمال وقوع جنایت‌های دیگر و تیراندازی از‌سوی قاتل وجود داشت؛ به همین دلیل تلاش شد با اجرای طرح مهار، او را دستگیر کنيم. بررسی‌ها نشان داد او به سمت استان کهگیلویه و بویراحمد در حال فرار است و قصد خروج از استان را دارد. ساعتی بعد او سوار بر خودرویش در ایست‌بازرسی بی‌بی‌حکیمه شهرستان دیلم شناسایی شد که ماموران خودرویش را پنچر کرده تا از فرار او جلوگیری کنند. پس از متوقف شدن خودروی قاتل، او به سمت ماموران تیراندازی کرد که در درگیری متقابل‌، هدف گلوله قرار گرفت و مجروح شد. داماد فراري با وجود تلاش برای نجات جان‌ بر‌اثر شدت جراحات جان باخت. قاتل با همسر و خانواده او اختلافات خانوادگی داشت که روز حادثه نیز به‌دلیل همین مساله با آنها درگیر شده و با شلیک سلاح، آنان را به قتل رسانده بود.

قتل همسر و برادرزن و گوشبری مادرزن

در‌حالی‌که پلیس بوشهر با تیراندازی به قاتل فراری به غائله این جنایت خانوادگی پایان داد‌، ماموران پلیس گیلان در جریان وقوع جنایت مشابه دیگری در شهرستان رضوانشهر قرار گرفتند.

ساعت ۲ و ۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه، ماموران پلیس در جریان قتل خواهر و برادری در روستای هاشم‌آباد هفت دغنان رضوانشهر قرار گرفتند. تیم جنایی با حضور در محل متوجه شدند دختر خانواده در خواب با ضربه چاقو به قتل رسیده و برادرش هدف شلیک گلوله سلاح شکاری قرار گرفته بود.

قاتل که داماد خانواده بود، پس از این جنایت با چاقو گوش مادرزنش را بریده و از محل فرار کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در این‌باره گفت: بررسی‌ها نشان داد قاتل و همسرش در ضیابر صومعه‌سرا زندگی می‌کردند. چندی قبل همسرش به‌دلیل اختلافات خانوادگی به منزل پدرش در هاشم‌آباد رضوانشهر آمده بود. بامداد دوشنبه قاتل به‌دلیل همین اختلافات مرتکب این جنایت شد.

سرهنگ سید‌خلیل صفوی ادامه داد: با ردیابی‌های پلیسی، قاتل در کمتر از دو ساعت بعد از جنایت در منجیل شناسایی و دستگیر شد. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

محمد غمخوار - دبیر حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها