معاون مبارزه با جرایم سرقت های خاص پلیس آگاهی خبر داد؛

دستگیری سه زورگیر مسافرکش نما در تهران

معاون مبارزه با جرایم سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه زورگیر مسافرکش نما و اعتراف به ۱۲ فقره زورگیری از مسافران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۲۵۷۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی افزود: ۱۹ تیرماه امسال مرد جوانی به پلیس آگاهی مراجعه و بیان کرد، از میدان آزادی به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پراید که ۳ سرنشین داشت، شدم اما در بین راه، سرنشینان خودرو با تهدید چاقو و قمه، موبایل و کارت عابر بانکم را به همراه رمز آن از من گرفتند و بعد هم مرا در حوالی مشیریه از خودرو بیرون انداختند و به سرعت گریختند.

وی افزود: با شکایت مرد جوان، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودروی متهمان موفق شدند سواری پراید را شناسایی کنند ولی با توجه به مخدوش بودن پلاک خودرو، شناسایی مالک آن امکان پذیر نشد.

معاون مبارزه با جرایم سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ اضافه کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان در همان روز با استفاده از خودپردازی در شهرستان "پاکدشت" از حساب مالباخته مبالغی را سرقت کرده اند و احتمال اینکه سارقان ساکن این شهرستان باشند، قوت گرفت.

نجفی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با چهره نگاری تصویر یکی از سارقان را که ساکن "پاکدشت" بود، شناسایی کردند، اضافه کرد: مخفیگاه متهم در این شهرستان شناسایی شد و تیمی از کارآگاهان راهی مخفیگاه وی شدند و او را بازداشت کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۲ فقره زورگیری به همین شیوه با همدستی دو تن از دوستانش معترف و مشخص شد که یکی از همدستان متهم از افراد شرور محله و اکنون در منزل پدر بزرگش در «شهرری» مخفی شده است.

معاون مبارزه با جرایم سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه به دستگیری فرد شرور در 29 دی ماه امسال اشاره کرد و گفت: تاکنون پنج تن از مالباختگان این دو متهم را شناسایی و اعلام کردند این افراد از سارقان زورگیر هستند.

نجفی در پایان خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از مرجع قضائی هر دو متهم برای کشف جزئیات پرونده و دستگیری متهم سوم پرونده در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها