شما به طور مرتب مبلمان چوبی خود را گرد و غبار می گیرید و می درخشید ، اما با گذشت زمان این جلا ها و گرد و غبار با هم ترکیب می شوند و یک فیلم تیره روی میزها ، صندلی ها و قفسه ها می گذارند. برای اینکه مبلمان خود به بهترین شکل ممکن به نمایش درآید ، باید یک دوره تمیزکاری عمیق انجام دهید. در اینجا نحوه تمیز کردن مبلمان چوبی بدون آسیب رساندن به سطح پایان آن آورده شده است.
کد خبر: ۱۲۹۹۰۹۷

به گزارش جام جم آنلاین ،مبلمان را گردگیری کنید تا آلودگی های سطح آن پاک شود. اکنون آماده حذف آلودگی سبک هستید. با نرم ترین تمیزکننده شروع کنید و در صورت لزوم به سمت تمیزترها بروید. سعی کنید محلول ضعیف آب و صابون شستشوی ظرف را مخلوط کنید. یک پارچه نرم را به محلول آغشته کنید ، آن را بیرون بکشید و کل قطعه را پاک کنید. شما یک پارچه مرطوب می خواهید. چوب را اشباع نکنید و پارچه خود را مرتباً بشویید. دومین پارچه تمیز برداشته و قطعه را کاملاً خشک کنید.

در اینجا نحوه تمیز کردن مبلمان چوبی لکه دار یا مشکلات دیگری وجود دارد.

دو کیسه چای را درون آب در حال جوش قرار دهید. بگذارید چای در دمای اتاق خنک شود ، یک پارچه نرم برداشته ، آن را درون چای بکشید تا مرطوب شود و چوب را بشویید. اسید تاننیک موجود در چای برای حفظ چوب فوق العاده است. شما از نحوه درخشش چوب تعجب خواهید کرد.

 

لکه های آب را پاک کنید

در اینجا نحوه پاک کردن حلقه های آب از چوب وجود دارد که کسی یک نوشیدنی سرد یا گرم را مستقیماً روی میز قرار داده است. مقداری خمیر دندان بدون ژل بر روی محل قرار داده و با یک پارچه نرم مالش دهید تا لکه برطرف شود. برای لکه های لجبازی ، قسمتهای مساوی جوش شیرین و خمیر دندان را مخلوط کنید. خمیر دندان را با یک دستمال مرطوب تمیز پاک کنید و کاملا خشک کنید.

 

علامت های دشوار را پاک کنید

برای از بین بردن علامت جوهر ، 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین و 1 قاشق چای خوری آب را در یک خمیر نازک مخلوط کنید. به لکه بزنید و با پارچه نرم به آرامی مالش دهید تا لکه از بین برود. خمیر دندان را با یک دستمال مرطوب تمیز پاک کنید و کاملا خشک کنید.

 

هنگامی که مبلمانتان تمیز شد ، یک لایه از لاک چوب را روی آن پاک کنید تا جلوه آن حفظ شود و درخشش ایجاد کنید. می توانید از روغن لیمو که به صورت تجاری تهیه شده استفاده کنید. همچنین می توانید با مخلوط کردن 1 فنجان روغن زیتون با 1/4 فنجان سرکه سفید ، یک جلا ساده بسازید. آن را روی یک پارچه نرم ریخته و داخل چوب کار داده و با دانه پاک کنید. دانستن اینکه چگونه مبلمان چوبی را تمیز کنید به شما کمک می کند تا دارایی خود را زیبا تر ، طولانی تر نگه دارید.

شما می توانید با این راهنمای ساده در مورد نحوه تمیز کردن کابینت چوب ، با گریم ، چربی و گرانج مبارزه کنید و کابینت خود را به بهترین شکل نشان دهید.

برای نظافت کابینت ها می توانید از پاک کننده های تجاری مانند صابون روغن مورفی استفاده کنید. شما همچنین می توانید تمیزکننده های خود را از مواد سازگار با محیط زیست ، موثر و مقرون به صرفه در آشپزخانه تهیه کنید.

سرکه هنگامی که با نحوه تمیز کردن کابینت های روغنی روبرو می شوید پاک کننده طبیعی است. یک محلول 50/50 سرکه و آب گرم را مخلوط کرده و درون بطری اسپری قرار دهید. روی کابینت غوطه ور شوید ، بگذارید یک یا دو دقیقه بماند و سپس با یک پارچه نرم پاک کنید. چند قطره مواد شوینده مایع ظرفشویی به محلول سرکه و آب اضافه کنید تا کابینت های بسیار تیره ، تمیز تمیز شود.

فارغ از تمیزکننده ای را که انتخاب می کنید ، مراحل اساسی نحوه تمیز کردن کابینت آشپزخانه چوبی یکسان است:

با استفاده از یک پارچه یا اسفنج نرم ، تمیز کننده خارجی درب و کشوهای کابینت را پاک کنید.

پاک کننده را روی کشوهای کشو و دستگیره های در بریزید.

با استفاده از یک مسواک آغشته به تمیز کننده ، سخت افزار ، چوب اطراف سخت افزار و شکاف های تزئینات تزئین شده را بشویید.

پاک کننده را از داخل درها و کشوها پاک کنید.

با استفاده از پارچه یا اسفنج دوم آغشته به آب تمیز ، پاک کننده را از همه سطوح پاک کنید.

تمام سطوح را کاملاً حوله تمیز خشک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها