شوهرم پیش من نمی‌خوابه، چه کار کنم؟

شوهرم جای خوابش رو جدا کرده

اولین قدم برای برگرداندن عشق اینه که اعتماد به نفس داشته باشین و سعی کنین شاد باشین. باید روی خودتون کار کنین و اعتماد به نفستون رو تقویت کنین. این چند راه، به شما کمک میکنه تا شادتر و با اعتماد به نفس تر باشین. مطمئن باشین که با این کارها، جذاب تر میشین و خودش دلش براتون تنگ میشه و التماس میکنه که برگرده.
کد خبر: ۱۲۹۵۳۱۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو عشق ، اولین قدم برای برگرداندن عشق اینه که اعتماد به نفس داشته باشین و سعی کنین شاد باشین. باید روی خودتون کار کنین و اعتماد به نفستون رو تقویت کنین. این چند راه، به شما کمک میکنه تا شادتر و با اعتماد به نفس تر باشین. مطمئن باشین که با این کارها، جذاب تر میشین و خودش دلش براتون تنگ میشه و التماس میکنه که برگرده.

زمانی رو به ناراحت بودن اختصاص بدین

بعد از تموم کردن رابطه، حتما احساس ناراحتی و غم می کنین، برای خودتون افسوس می خورین و شاید اشتها نداشته باشین چیزی بخورین، شاید بیشتر از حد معمول بخوابین یا برعکس، نتونین بخوابین. این‌ها طبیعی هستن اما سعی کنین در طول روز کاری کنین که نسبت به خودتون احساس خوبی داشته باشین.

یادداشت کنین

یادداشت کردن عواطف و احساسات، به شما کمک میکنه که بتونین با احساساتتون کنار بیاین. یادداشت کردن، یه روش درمانی است و کمک میکنه که خودتون رو از نو بسازین. با این کار، احساساتتون را روی کاغذ میارین تا از عذاب نگه داشتن اونها در خودتون، راحت بشین.

با دوستانتون بیرون برین

با کسانی که دوستشون دارین، بیرون برین و لحظات خوشی را بگذرونین. دوستان و خانواده تون، کسانی هستن که همیشه در کنارتون هستن و به شما عشق می ورزن.

کار های که در مواقع قهر کردن همسر باید انجام بدیم

مدیتیشن کنین

خودتون رو رها کنین. به خودتون افتخار کنین و بدونین که چقدر باارزش هستین. نیازمند بودن از عدم اطمینان به خود میاد. پس خودتون رو همینطور که هستین قبول کنین و با اعتماد به نفس باشین. باور داشته باشین که هیچ چیزی نمیتونه از ارزش شما کم کنه. اگه با انجام دادن کارهای مورد علاقه تون به خودتون آرامش بدنین، کمتر ناراحت خواهید شد.

خودتون رو قایم و زندانی نکنین

طبیعیه که ناراحت و غمگین باشین و بخواین بیشتر خونه باشین تا با احساساتتون کنار بیاین اما اشتباهه که تمام روز خودتون رو زندانی کنین. حتی با فرض اینکه، عشق قبلیتون بخواد برگرده، اصلا نمیتونه با آدمی باشه که با هر چیزی زود ناراحت و افسرده میشه.

روی خودتون کار کنین

فقط آرایش کردن، کافی نیست. مهارت های جدید یاد بگیرین، ورزش کنین و کارهایی که دوست دارین انجام بدین تا از روال خسته کننده‌ی قبلی، بیرون بیاین. وقتی پیشرفت کنین، برای عشق قبلی تون جذابتر خواهید شد و به زودی او از شما برای دادن شانسی دیگر، خواهش خواهد کرد.

به بهترین شکل ممکن، زندگی کنین

از زندگیتون لذت ببرین. کارهایی رو انجام بدین که دوست دارین. نذارین عشق تون احساس کنه که بدون او، زندگی تون مختل شده. همیشه کاری برای انجام دادن، در نظر بگیرین. این کار هم نشون میده که خودتون هم به تنهایی میتونین زندگی کنین و نیازمند او نیستین و هم شما رو خوشحال میکنه و باعث میشه از دوری او خیلی ناراحت نشین و احساس ارزشمند بودن داشته باشین.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها