تنیسور صربستانی به دنبال شکستن رکورد فدرر

نواک جوکوویچ سال 2020 را با رنک اول دنیا به پایان می‌برد.
کد خبر: ۱۲۸۵۵۹۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس و رویترز، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان سال 2020 را با رنک یک جهان به پایان می‌برد تا برای ششمین بار صدرنشین شده و با پیت سامپراس قهرمان دوره کودکی‌اش برابری کند.

 

با توجه به اینکه رافائل نادال مرد شماره 2 تنیس جهان و دارنده 20 عنوان قهرمانی گرنداسلم در مسابقات صوفیه بلغارستان حضور نخواهد داشت این فرصت برای جوکوویچ فراهم شده تا سال را با رنک یک جهان به پایان برساند. نادال تنها ورزشکاری بود که می‌توانست جلوی صدرنشینی این تنیسور صربستانی را بگیرد.

 

جوکوویچ در این باره گفت: پیت تنها کسی بود که وقتی بزرگ می‌شدم به او نگاه می‌کردم. بنابراین مطابقت با رکورد او می‌تواند یک رویا باشد که به واقعیت تبدیل شده است.

 

وی افزود: من همچنین تلاش خواهم کرد تا بازیکن بهتری باشم. امیدوارم موفقیت بیشتری کسب کرده و رکوردهای بیشتری را در ورزشی که با تمام وجود دوست دارم بشکنم.

 

      تنیسور صربستانی به دنبال شکستن رکورد فدرر

 

جوکوویچ دارنده 17 عنوان گرنداسلم اشاره کرد که شکستن رکورد 310 هفته‌ای راجر فدرر به عنوان شماره یک همچنان هدف او باقی مانده است و اگر بتواند جایگاه اول خود را حفظ کند این فرصت را دارد که در 8 مارس (18 اسفند) از این تنیسور سوئیسی عبور کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها