در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش جام جم آنلاین، در همین ابتدا باید گفت این پکیج برای مدل دو نفره SP2 نیز در دسترس بوده و هر دو اسپیدستر فراری از رینگهای جدید و ۲۱ اینچی ووسن در جلو و ۲۲ اینچی در عقب برخوردار شده است. تکمیل کننده این رینگها سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر است که باعث شده ارتفاع مونزا SP1 حدود ۳۵ میلیمتر کاهش یابد.
این تیونر مشهور همچنین سیستم اگزوز استاندارد را با نمونهای بهتر تعویض کرده تا گرمای تولیدی بهصورت بهتری مبادله شود.
سیستم اگزوز یاد شده دارای فلاپ های قابلکنترل بوده و با فشار یک دکمه میتوان صدای تولیدی را تنظیم کرد. این سیستم اگزوز از اینکونل ساخته شده که در فرمول ۱ صنعت هوافضا کاربرد دارد.
با اینکه مونزا SP1 استاندارد قویترین پیشرانه ۱۲ سیلندر تاریخ محصولات جادهای فراری را در بطن خود جای داده اما این امر باعث نشده نوویتک روی نیروگاه ۶.۵ لیتری یاد شده دست نگذارد.
این پیشرانه تنفس طبیعی هماکنون قدرت ۸۳۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۸۰ نیوتون متری دارد که نسبت به قدرت ۸۰۰ اسبی و گشتاور ۷۱۹ نیوتون متری نسخه استاندارد بهبود محسوسی را نشان میدهد.
قدرت اضافه پیشرانه باعث شده شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو با کاهش یک دهم ثانیهای به ۲.۸ ثانیه رسیده و سقف سرعت خودرو نیز بدون وجود سقف، شیشه جلو و شیشههای جانبی فراتر از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت باشد.
مالکان این دو خودروی خاص میتوانند از نوویتک بخواهند تا کابین را بهصورت سفارشی مزین کند. در این بخش چرم و آلکانترا با هر ترکیب رنگی موجود است.
هنوز مشخص نیست که چه تعداد از مالکان SP1 و SP2 خودروی خود را به دست نوویتک خواهند سپرد اما خب هرگونه تغییر افترمارکتی در چنین محصولات کمیاب و نادری میتواند ریسک کاهش ارزش را نیز در پی داشته باشد.
منبع: پدال
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد