سامسونگ نه تنها هنوز تاریخ عرضه گلکسی زد فولد ۲ را اعلام نکرده بلکه برخی از مشخصات اصلی آن مثل چیپست هم مشخص نشده اما کاربران چینی ویدویی از بررسی اولیه این موبایل و مقایسه آن با فولد ۱ را منتشر کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۷۴۵۹۶

به گزارش جام جم انلاین به نقل از دیجیاتو گلکسی زد فولد ۲ جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ محسوب می‌شود که در مقایسه با گلکسی فولد به مشخصات فنی قدرتمندتری مجهز شده و همچنین طراحی جذابتری دارد. این شرکت کره‌ای در هنگام رونمایی از این گوشی هوشمند، از انتشار اطلاعات بیشتر پیرامون آن در تاریخ ۱۱ شهریور خبر داد. با این وجود به نظر می‌رسد این دستگاه در اختیار افراد قرار گرفته است.

اخیرا ویدیویی از این گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شده که علاوه بر نمایش قابلیت‌ها، برخی از مشخصات آن را نیز افشا می‌کند. در این ویدیو شاهد مقایسه با دستگاه با نسل اول گلکسی فولد نیز هستیم. گلکسی زد فولد ۲ در این ویدیو به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که ۱۵۷ گیگابایت آن در دسترس کاربر است. سامسونگ در این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده کرده است.

نمایشگر درونی این دستگاه نسبت به نسل گذشته بهبود پیدا کرده و در حالی که گلکسی فولد به صفحه نمایش ۷.۳ اینچی مجهز شده، مدل جدید آن از نمایشگر ۷.۶ اینچی بهره می‌برد و درون آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد. رفرش ریت این پنل ۱۲۰ هرتز است.

یکی از قابلیت‌های جالب این گوشی هوشمند تاشو، «فلکس مود» است. اگر یکی از بخش‌ها به عنوان استند مورد استفاده قرار بگیرد، می‌توان از محتوای مختلفی را در بخش دوم به نمایش گذاشت.

این دستگاه برخلاف نسل قبلی که از پلاستیک برای محافظت از نمایشگر خود بهره می‌برد، به یک شیشه نازک مجهز شده است. سامسونگ برای گلکسی زد فولد ۲ دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۱۲، ۶۴ و ۱۲ مگاپیکسلی درنظر گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها