هواوی در روز جاری از چندین دستگاه رونمایی کرد که ایرفون بی‌سیم FreeLace Pro یکی از آن‌ها است. این شرکت چینی در رویداد امروز چند لپ‌تاپ جدید را نیز به همراه جانشین هدفون بی‌سیم FreeLace معرفی کرد.
کد خبر: ۱۲۷۴۲۶۸

به گزارش جام جم آنلاین ،هدفون جدید هواوی یک هدفون بی‌سیم است که دور گردن کاربر قرار می‌گیرد. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت که این محصول یک هدفون کاملا بی‌سیم نبوده و بخشی از آن دارای سیم است. محبوبیت این نوع از هدفون‌ها با معرفی هدفون‌های کاملا بی‌سیم به طور نسبی از بین رفته بود، اما قابلیت لغو نویز FreeLace Pro می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی مطرح شود. ویژگی لغو نویز این هدفون به اندازه اکثر هدفون‌های بلوتوثی موجود در بازار کاربرد دارد. قسمت گوشی‌های این هدفون از ساختار ثابت 3 نقطه‌ای بهره می‌برند که باعث می‌شود آن‌ها به شکل بهتری درون گوش افراد قرار گرفته و هیچ صدایی به محیط بیرون درز نکند.

هم‌چنین، قابلیت لغو نویز فعال دوگانه FreeLace Pro در حداکثر حالت نویزها را تا 40dB کاهش داده و میانگین عمق کاهش نویز را به 25dB می‌رساند. از نقاط قوت این هدفون می‌توان به دریافت تاییدیه لغو نویز درجه A در کشور چین اشاره کرد. هدفون جدید هواوی اولین هدفونی است که این تاییدیه را دریافت می‌کند. حالت انتقال صدای محیط به گوش کاربر هم از سایر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود که در کنار قابلیت لغو نویز فعال ارایه شده است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند صدای محیط پیرامون خود را نیز بشنوند.

ایرفون FreeLace Pro شرکت هواوی از یک سیم‌پیچ بزرگ داینامیک با اندازه 14 میلی‌متر بهره می‌گیرد که بنابر ادعای رسمی هواوی، عملکرد صدای خروجی بهتر و باس عمیق‌تری را به همراه صدای زیر نرم برای کاربران به ارمغان می‌آورد. سیستم لغو نویز فعال محصول مورد بحث ما برای واضح‌تر شدن صدای کاربران در هنگام مکالمه از 3 میکروفون استفاده می‌کند. باتری FreeLace Pro از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود که با پنج دقیقه شارژ آن می‌توان پنج ساعت موسیقی گوش داد. زمان پخش موسیقی در حالت شارژ کامل هدفون به 24 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

هواوی در طراحی هدفون جدید خود از سبک ساده و رنگ یکپارچه‌ای استفاده کرده تا از لحاظ زیبایی‌شناسی یک دستگاه ساده و بسیار شکیل را نظاره‌گر باشیم. این هدفون بی‌سیم در سه رنگ مشکی (Obsidian Black)، سبز (Spruce Green) و سفید (Morning White) به بازار عرضه خواهد شد. پیش‌فروش FreeLace Pro از اواخر امروز و فروش رسمی در تاریخ 4 سپتامبر (14 شهریور) آغاز می‌شود. قیمت آن نیز 599 یوآن (حدود 86 دلار آمریکا) است.
زومیت

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها