کد خبر: ۱۲۷۲۹۸۷

معرفی بازی موبایلی Score Hero؛ یک فوتبالیست گل زن باشید + دانلوداگر دوست دارید که به یک فوتبالیست حرفه‌ای و گل زن تبدیل شوید، بازی زیبای Score Hero بستری را فراهم می‌کند تا به بهترین شکل ممکن به آرزوی خود برسید! در این مقاله قصد داریم که به معرفی بازی Score Hero بپردازیم.
همیشه بازی‌هایی که با ورزش فوتبال ارتباط داشته باشند در بین گیمر‌ها هم محبوبیت خاصی پیدا می‌کنند. بازی زیبای Score Hero دقیقا یک نمونه از همین بازی هاست که توانسته طی چند وقت اخیر آمار دانلود و رتبه خیره کننده‌ای را به ثبت برساند. این بازی جذاب به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده و شامل خرید‌های درون برنامه‌ای می‌شود.

اگر از علاقمندان به ورزش فوتبال هستید و تمایل دارید که به یک فوتبالیست حرفه‌ای و گل زن تبدیل شوید، بازی زیبای Score Hero را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی Score Hero بپردازیم.

معرفی بازی زیبای Score Hero
در بازی Score Hero شما نقش یک فوتبالیست را ایفاء خواهید کرد و باید به مرور و انجام تمرین‌های زیاد و شرکت در مسابقات کسب تجربه کرده و پیشرفت نمایید. هدف شما در بازی این است که به ستاره فوتبال بزرگی تبدیل شوید. در ابتدای بازی شما باید شخصیت خود را شخصی‌سازی کنید. مواردی مثل ملیت و ظاهر شما قابل تغییر هستند. سپس وارد یک تیم رده پایین می‌شوید.

معرفی بازی موبایلی Score Hero؛ یک فوتبالیست گل زن باشید + دانلود

در اینجاست که درگیری شما با گیم پلی زیبا و جذاب بازی Score Hero آغاز می‌شود. شاید تصور کنید که کنترل بازی و روند انجام یک بازی این چنینی در موبایل چندان لذت بخش نباشد، اما به واقع اینطور نیست. در مراحل ابتدایی بازی، گزارشگر آن دائما شما را راهنمایی می‌کند و نحوه تعامل برقرار کردن با سایر بازیکنان و گل زنی را به شما آموزش خواهد داد. بدین ترتیب پیشرفت می‌کنید و فصل اول بازی را پشت سر می‌گذارید. بعد از ورود به فصل دوم می‌توانید وارد مسابقات باشگاهی جالب‌تری شوید و حتی در تیم ملی خود هم حضور پیدا کرده و فرصت برنده شدن کاپ را داشته باشید.

معرفی بازی موبایلی Score Hero؛ یک فوتبالیست گل زن باشید + دانلود

هرچه بهتر در بازی حضور پیدا کنید، امتیاز و ستاره بیشتری دریافت خواهید کرد. بدین ترتیب می‌توانید پیشرفت بیشتری داشته باشید. بازی زیبای Score Hero شامل مراحل و فصول بسیار زیادی می‌شود که در حال حاضر تعداد آن‌ها از مرز ۴۴۰ فصل عبور کرده است. گرافیک بازی هم بسیار دقیق و زیبا طراحی شده و شک نداشته باشید که اصلی‌ترین نقطه قوت آن محسوب می‌شود.

معرفی بازی موبایلی Score Hero؛ یک فوتبالیست گل زن باشید + دانلود

متاسفانه در بازی Score Hero شما انرژی نسبتا محدودی دارید و زمانی که این انرژی به پایان برسد، باید استراحت کنید و منتظر بازیابی انرژی فوتبالیست خودتان باشید. البته برای سرعت بخشیدن به این امر می‌توانید از خرید‌های درون برنامه‌ای بازی یا امتیاز‌هایی که کسب کرده‌اید هم استفاده کنید.

معرفی بازی موبایلی Score Hero؛ یک فوتبالیست گل زن باشید + دانلود

گیم پلی بازی زیبای Score Hero بسیار متنوع طراحی شده است و به شما قول می‌دهیم که از انجام آن خسته نخواهید شد. اگر از بازی‌های سبک فوتبالی خوشتان می‌آید، تاکید می‌کنیم که همین حالا بازی جذاب Score Hero را بر روی دستگاه اندرویدی یا آی او سی خود نصب کنید و از انجامش لذت ببرید.


منبع: موبایل کمک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها