رادیو ایران در سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) ویژه برنامه های «عشق نام دیگر توست»، «آفتاب سخاوت» و «آفتاب سخاوتر» را تقدیم می کند.
کد خبر: ۱۲۷۱۸۵۵

ویژه برنامه های شهادت امام محمد تقی(ع)

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، ویژه برنامه «عشق نام دیگر توست» دوشنبه سی ام تیر ماه با موضوع سازش و مدارا با مردم و اثرات مثبت آن در زندگی و با کارشناسی حجت الاسلام بیات و مهدی رستمی ساعت ۱۹:۱۰از رادیو ایران پخش می شود.


سی ویکم تیر ماه نیز این برنامه در همان ساعت ،با تکیه بر این حدیث که سه چیز است که هرکسی آن را مراعات کند پشیمان نگردد:یک اجتناب از عجله ، دو مشورت کردن و سه توکل به خدا در هنگام تصمیم گیری. و با کارشناسی حجت الاسلام کثیری و محمد نصر ابادی و اجرای ایمان ساکی و به تهیه کنندگی حسین معصومی از رادیو ایران پخش می شود.


«آفتاب سخاوت» ویژه برنامه دیگری است که سی ام تیر ماه با موضوع بررسی ویژگی های شخصیتی امام جواد(ع) و کارشناسی سید ابراهیم ابراهیمی ساعت ۲۱:۴۵از رادیو ایران پخش می شود.

«به افق نور» نام ویژه برنامه ای است که سه شنبه سی و یکم تیر ماه با موضوع ولویت ها و معیارهای سخاوت و بخشندگی و اجرای مهدی طهماسبی ساعت ۱۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها