ویژه برنامه عبد صالح با تبیین و بررسی سیره و سوابق مبارزات حضرت امام خمینی (ره) با موضوعات متنوع و کارشناسی تاریخی صاحبنظران این حوزه بصورت زنده از رادیو زیارت پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۷۸۷۱

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما "عبد صالح" با موضوع سیره امام خمینی (ره) بصورت زنده از استودیو صبا پخش می‌شود. این برنامه که از بخش‌های متنوعی بهره برده است به تهیه کنندگی محمدناصر رازجو و اجرای سیدمهران کاظمی تولید می‌شود.

"عبد صالح" از بخش‌هایی همچون: کارشناسی با موضوع مرور اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ، سیره و شیوه امام خمینی (ره) در خانواده، بیان خاطرات یاران و شاگردان امام و پخش نظرات و گزارش‌های مردمی تشکیل شده است.

همچنین مقرر شده است درصورت هم زمانی این برنامه با سخنرانی مقام معظم رهبری مد ظله العالی، سخنان معظم اله بطور کامل در این برنامه پوشش داده شود. در "عبد صالح" ارتباط تلفنی و بهره گیری از کارشناسی آیات عظام مکارم شیرازی و ناصری و دکتر عبدخدایی بصورت تلفنی پخش خواهد شد.

"عبد صالح" بمدت ۱۲۰ دقیقه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ روز چهاردهم خرداد از استودیوی صبا رادیوزیارت بصورت زنده پخش می‌شود.

شایان ذکر است ویژه برنامه "صحن امام" عصر روز سیزدهم و چهاردهم خرداد، از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه و به تهیه کنندگی محمدجواد دهقان به صورت زنده پخش خواهد شود. در این برنامه نظر امام خمینی (ره) درباره زیارت، شیوه و سیره ایشان در این باره و بیان خاطراتی از همراهان و یاران ایشان درایام حضور و تبعید ایشان در نجف اشرف پخش خواهد شد.

"صحن امام" با اجرای میثم مسرور از استودیو اختصاصی رادیو زیارت در صحن انقلاب حرم حضرت امام رضا علیه السلام پخش خواهد شد.

"رادیوزیارت" را میتوان از طریق موج FM ردیف ۵/۹۹ در شهر‌های مشهد مقدس، شیراز، بجنورد، بیرجند و در شهر تهران ردیف ۵/۸۹ و شهر قم ۱/۹۹ مگاهرتز و همچنین در سراسر کشور و همچنین برای همه مشتاقان در سرتاسر جهان از طریق پایگاه اطلاع رسانی شبکه به نشانی ziarat.seda.ir و پایگاه ایرانصدا بصورت زنده قابل دریافت می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها