همواره دکوراسیون چوبی برای بسیاری از افراد جذاب است، بخصوص کسانی که علاقه خاصی به محیط های کلاسیک دارند.
کد خبر: ۱۲۴۳۶۷۸
چگونه دکوراسیون چوبی لوکس داشته باشیم؟

درب اتاق خواب ، کمد دیواری و کابینت از مهمترین اجزای یک دکوراسیون چوبی به حساب می آیند، از این رو می بایست پیش از خرید آنها درباره هریک کمی تحقیق کنیم، در ادامه کارشناسان شرکت روماک (تولید کننده انواع مصنوعات چوبی) ویژگی های کالاهای لوکس چوبی را بر شمرده اند تا از این طریق به شما عزیزان کمی کمک کرده باشند.

درب چوبی لوکس

مهمترین عاملی که موجب می شود به یک درب، لوکس اتلاق شود، جنس آن است که می بایست تمام چوب باشد، همچنین در رنگ آمیزی درب باید از پولیش و یا پلی اورتان استفاده شود که علاوه بر زیبایی عایق مناسب برای رطوبت هم هستند، از دیگر عوامل مهم می توان از تاج و روکوب نام برد که باعث زیبایی هرچه بیشتر درب می شود.

لازم به ذکر است قیمت درب ضد سرقت لوکس (علاوه بر موارد گفته شده در فوق) باتوجه به ضخامت ورقه فولادی موجود در ساختار درب تعیین می شود.

جهت مشاهده انواع درب های لوکس به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://romakcompany.com/productcat/interior-door/

کمد دیواری

کمد دیواری هم از اجزای مهم اتاق خواب به شمار می رود که همانند درب چوبی باید از جنس تمام چوب طبیعی باشد ،که رنگ پولیشی هم به زیبایی بیشتر آن کمک می کند.

طرح کمد دیواری اتاق خواب باید حداقل عمق 60 سانتی متر داشته باشد و از ام دی اف خارجی که دانسیته بالایی دارد ساخته شود.

جهت مشاهده انواع درب های لوکس به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://romakcompany.com/productcat/security-door/

کابینت لوکس

نحوه ساختار و جنس کابینت لوکس مانند کمد دیواری می باشد با این تفاوت که می توان از هایکلس هم استفاده کرد که ظاهر براق تری دارد و مناسب برای محیط های مدرن است، همچنین باید در انتخاب دستگیره های بسیار دقت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها