هیرمند است و یک جمعیت 68 هزار نفری و بیمارستان شهدای مرزی که از ابتدای همین هفته خبر تعطیلی اش دل خیلی‌ها را لرزاند و جماعت زیادی را در این شهر نگران کرد؛ بیمارستانی که اگر نباشد، اگر درهایش بسته باشد، بیماران باید رنج یک مسیر 35‌کیلومتری را به جان بخرند و خودشان را به بیمارستان امام علی (ع) زابل برسانند.
کد خبر: ۱۲۴۱۶۸۴

مسأله ای که با توجه به محرومیت این شهر و هزینه‌های اقتصادی سرسام آور این روزها، به دغدغه مردم این شهر تبدیل شده بود. تا جایی که مولوی یارمحمد براهویی، امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان هیرمند با انتقاد از انتشار خبر تعطیلی بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند گفت : وجود و فعالیت بیمارستان شهدای هیرمند در همه بخش‌ها نیاز مبرم مردم این شهرستان است‌، در گذشته به خاطر نبود بیمارستان تعداد زیادی از مردم این شهرستان به دلیل تصادفات، فشار خون و دیر رسیدن به بیمارستان زابل جانشان را از دست داده اند و خانواده‌های زیادی داغدار شده اند و حالا وجود این بیمارستان از نان شب واجب تر است . اما بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ، با اعلام یک خبر خوب دل هیرمندی‌ها را شاد کرد و به شایعه تعطیلی بیمارستان پایان داد.
‌هادی میرزایی به باشگاه خبرنگارن جوان گفت بیمارستان شهدای شهرستان مرزی هیرمند نه تنها تعطیل نمی شود بلکه فعال‌تر از گذشته به خدمات درمانی و بهداشتی خود ادامه می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها