شکست‌های عجیب و نحوه آماده‌سازی تیم ملی خوب نیست

نگرانی برای فوتسال ایران

غیر قابل دفاع مثل عملکرد تیم ملی فوتسال در تورنمنت مشهد! اصلا مشخص نیست چه بلایی سر تیم ملی فوتسال آمده است.
کد خبر: ۱۲۴۱۰۶۶

پس از ناکامی در جمع بهترین‌های آسیا، عملکرد ضعیف در جام سه جانبه مشهد آن هم با حضور تیم‌های درجه 2 جای هیچ توجیهی را باقی نمی‌گذارد!
ملی پوشان ایران در حال آماده سازی برای مسابقات قهرمانی 2020 آسیا هستند و هر از گاهی بازی‌های دوستانه‌ای را برای آماده سازی خودشان برگزار می‌کنند، اما این روند آماده سازی چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. درست است که این رقابت‌ها محک زدن ملی پوشان و برطرف کردن نقاط ضعف و قوت است؛ اما از این نباید غافل شد که تیم ملی ایران دارد خودش را آماده می‌کند و نباید مقابل تیم‌های درجه 2 اروپایی،حتی در بازی‌های دوستانه عملکرد ضعیفی داشته باشد! فوتسال بلاروس کجا و فوتسال ایران کجا که ملی پوشان کشورمان مقابل آنها تن به شکست دادند. این موضوع از آن جهت جای تعجب دارد که این برای نخستین بار بود این تیم درجه 2 اروپایی موفق به شکست ایران شد در حالی که در چهار تقابل قبلی خود با تیم ایران شکست خورده بود.
با همه این شرایط ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال به دفاع از شاگردنش می‌پردازد و یکی از دلایل آماده نبودن تیم ملی را به بازی‌های لیگ و فشردگی آن به دلیل پلی آفی بودن بازی‌ها ربط می‌دهد؛ حال آن که خودش از موافقان برگزاری لیگ به این شیوه بود و این باور را داشت که بازیکنان نباید ماه‌ها در تعطیلی باشند و با این شیوه زمان بیشتری درگیر بازی هستند .ناظم‌الشریعه در حالی از یک ناهماهنگی حرف می‌زند که خیلی از بازیکنان ایران که در ترکیب اصلی حضور دارند، سال‌ها در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی شان کنار هم بازی کرده‌اند و این اتفاق جای هیچ توجیهی ندارد.
تقریبا سه ماه دیگر بازی‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان آغاز می‌شود و تیم ایران که همیشه مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها بوده است، فرصت کافی برای آماده سازی خودش دارد.این مسابقات و این شکست‌ها بدون شک تلنگری است تا ملی پوشان و اعضای کادر فنی به خودشان بیایند و تیمی را آماده این رقابت‌ها کنند که مثل همیشه بوی قهرمانی بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها