بازیگر سریال «ملکوان» گفت: امروز شاهد آن هستیم که ساخت سریال در رسانه ملی رونق پیدا کرده است و امیدواریم مخاطبان، سریال‌های تلویزیون را دوست داشته باشند و سراغ رسانه‌های خارجی نروند زیرا این‌ یک رسالتی مهم برای همه ماست که باید به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۱۲۳۹۷۴۱

حسن اسدی در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: بازخورد‌ها نسبت به سریال «ترور خاموش» بسیار عالی بوده و مخاطبین در کوچه و خیابان همگی اظهار لطف کردند و معتقد بودند که کار شریفی از آب در آمده است، چراکه به‌دور از کلیشه به‌درستی مقوله مواد مخدر و اعتیاد را بررسی کرده است همچنین من نیز معتقدم سریال ترور خاموش با توجه به بازیگران خوبی که در آن به ایفای نقش پرداختند توانست جای خود را در میان مردم باز کند.

او ادامه داد: در سریال «ملکوان» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور نیز به ایفای نقش پرداخته‌ام که در ۳۰ قسمت تولید و در مرحله تدوین قرار دارد. احمد معظمی، کارگردان جوان و خوش‌ذوقی است و به دلیل این‌که خودش با دستیار کارگردانی کار را شروع کرده، سینما و تلویزیون را به‌خوبی می‌شناسد و دارای هوش بالایی در این زمینه است. وی آرام‌ آرام کار خود را پیش می‌برد و بنده از همکاری با این کارگردان بسیار لذت می‌برم.
این بازیگر در سریال‌های تلویزیونی نقش‌های متعددی را بازی کرده است که در این باره می‌توان به مجموعه‌های تلاطم، ترور خاموش، از یادها رفته، رنگ شک، همه‌چیز آنجاست، موج و صخره، جابر‌بن‌حیان، برای آخرین‌بار، فقط به‌خاطر تو ، خط قرمز، شب آفتابی و... اشاره کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها