دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا علیه حزب چپگرای این کشور کتابی نوشته به نام «متاثر: چطور جناح چپ از نفرت تغذیه می‌کند و می‌خواهد ما را ساکت کند» که به رتبه یک پرفروش‌های غیرداستانی نیویورک‌تایمز تبدیل شده اما شواهدی به دست آمده که نشان‌ می‌دهد نسخه‌های بسیار زیادی از این کتاب به صورت عمده خریداری شده‌اند. این خبری است که ایسنا به نقل از گاردین نوشته است.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۸۵

تقریبا ۳۰ سال پیش بود که گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد دونالد ترامپ افرادی را ملزم کرده تا هزاران نسخه از کتاب «هنر معامله»‌ او را برای پرفروش شدن بخرند. حالا پسرش هم به همین کار متهم شده است. اتهام‌های وارد شده به پسر بزرگ دونالد ترامپ زمانی مطرح شد که نام کتاب او در صدر فهرست کتاب‌های غیرداستانی پرفروش نیویورک‌تایمز قرار گرفت و این نشریه اعلام کرد، خریدهای عمده این موفقیت را برای این کتاب رقم زده‌اند.
اوایل این ماه گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد کمیته ملی حزب جمهوریخواهان ایالات متحده از حامیان خود خواسته تا با خریدن نسخه‌های امضاشده کتاب متاثر‌ نوشته دونالد ترامپ جونیور از این کمیته حمایت کنند. نویسنده این کتاب یعنی پسر ترامپ نیز از خوانندگان خواسته بود یک نسخه از این کتاب را برای خود بخرند و نسخه دیگری را به لیبرال نازک‌نارنجی محبوبشان هدیه بدهند؛ چرا که او معتقد است هیچ چیز نمی‌تواند یک لیبرال‌ را بیشتر از پرفروش‌شدن کتاب «‌متاثر» تحت‌تاثیر قرار دهد.
این اتهام که کتاب‌ متاثر با روند واقعی به‌صدر جدول پرفروش‌ها نرسیده تا جایی پسر ترامپ را عصبانی کرد که در صفحه توئیتر خود خطاب به ‌ووپی گلدبرگ بازیگر برنده جایزه اسکار نوشت: از تو برای متنفر بودن از من تشکر می‌کنم چرا که با این کار من را به صدر فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز رساندی.
همچنین ناشر کتاب متاثر بیان کرد به هیچ وجه متوجه خریداری شدن این کتاب‌ها به صورت عمده نشده و ‌دونالد ترامپ جونیور در ۲۰ کتابفروشی واقع در ۹ ایالت حضور داشته و کتاب‌ متاثر در بیشتر این کتابفروشی‌ها کاملا به فروش رسیده‌ است.
دونالد ترامپ جونیور سومین عضو از خانواده ترامپ است که در دوران ریاست‌جمهوری او کتاب منتشر می‌کند. ایوانکا ترامپ دختر رئیس‌جمهور آمریکا و ‌ایوانا ترامپ همسر سابق ‌دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۷ کتاب‌های خود را روانه بازار کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها