جنایت‌های هولناک دامادهای کینه جو

دو داماد کینه جو برای انتقام در جنایت‌های جداگانه، خانواده همسر خود را به گلوله بستند.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۲۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، صبح روز پنجشنبه صدای شلیک گلوله سکوت محله‌ای در اردکان را شکست. اهالی وقتی به خانه‌ای که تیراندازی در آن رخ داده بود، رفتند با پیکر غرق در خون مردی میانسال و دختر جوانش رو‌به‌رو شدند. با گزارش ماجرا به پلیس، تیمی از ماموران تحقیقات در این باره را آغاز کرده و متوجه شدند، داماد 29 ساله خانواده به خاطر اختلافاتی که با خانواده همسرش داشته مرتکب این جنایت شده است. قاتل پس از تیراندازی با اسلحه شکاری به سمت همسر و پدرزنش از محل گریخته بود.
کارآگاهان تحقیقات در این باره را آغاز کرده و متوجه شدند قاتل به سمت طبس گریخته است. هفت ساعت پس از این جنایت، مخفیگاه قاتل در طبس شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.متهم مدعی شد این جنایت را به‌خاطر اختلافات خانوادگی مرتکب شده است.
متهم به قتل به اداره آگاهی اردکان منتقل شده و تحقیقات از او ادامه دارد.
ساعت 18 پنجشنبه هم، ماموران پلیس آگاهی اسلام آباد غرب در جریان تیراندازی در یکی از محلات این شهر قرار گرفتند. تیم پلیسی بعد از حضور در محل متوجه شدند سه عضو یک خانواده با شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از قتل عام سه عضو یک خانواده در شهرستان اسلام‌آبادغرب خبر داد و گفت: قاتل پس از ارتکاب این جنایت وحشتناک متواری شده است.
در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد ضارب، داماد سابق خانواده بوده که به‌دنبال کینه توزی و اختلافات شخصی به خانه آنها مراجعه و اقدام به تیراندازی کرده است. فرد تیرانداز در این حمله مرگبار، همسر سابق و دختر سه ساله وی و همچنین مادر همسر سابق خود را به ضرب گلوله کشته و بلافاصله از محل متواری شده است.
کارآگاهان پلیس آگاهی جست‌وجوی خود را برای یافتن قاتل فراری آغاز کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها