سگ گارد با حمله به 2 عابر فداکار، آنها را روانه بیمارستان کرد

دفاع هولناک «پیت‌بول» از صاحبش

راننده، زمانی که برای کمک به مرد بیهوش از خودرویش پیاده شد، با حمله سگ او مصدوم شد. سگ خشمگین به عابری هم حمله کرد و با تلاش چهار اکیپ پلیس مهار شد.
کد خبر: ۱۲۳۶۴۶۸

به گزارش جام‌جم، ساعت 10 شامگاه جمعه راننده‌ای هنگام عبور از خیابان دزاشیب با پسر جوانی روبه‌رو شد که کنار خیابان روی زمین افتاده بود و سگ قهوه‌ای رنگی کنار او بود. مرد راننده با پلیس و اورژانس تماس گرفت و درخواست کمک کرد. تکنیسین اورژانس از راننده خواست، علائم حیاتی مرد جوان را بررسی کند و به او گزارش دهد. این مرد وقتی خود را به کنار مرد بیهوش رساند، سگ او به‌طرفش حمله کرد و پایش را گاز گرفت.
عابری با مشاهده این صحنه قصد مهار سگ را داشت که با حمله سگ خشمگین او هم به‌شدت مجروح شد.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران در این باره به جام‌جم گفت: پس از گزارش حمله سگ به عابران دو اکیپ موتوری و خودرویی راهی محل حادثه شدند. به‌دلیل این‌که سگ از نژادی است که به‌عنوان سگ گارد از آن استفاده می‌شود و قابلیت حمله به چند نفر را دارد. در ادامه دو اکیپ دیگر پلیس در محل حاضر شدند.
سرهنگ عباس مرادی ادامه داد: ماموران با کمک هلدر سگ را مهار کرده و بعد از قلاده‌ زدن همراه صاحب آن به کلانتری منتقل کردند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، صاحب سگ هر شب سگش را به خیابان می‌آورده که شامگاه جمعه به‌خاطر سوءمصرف موادمخدر حالش بد می‌شود و کنار خیابان می‌افتد. یکی از شهروندان که قصد کمک به این مرد را داشت همراه عابری دیگر مورد حمله سگ قرار گرفته و مصدوم شدند.
وی درباره وضعیت جسمانی مصدومان گفت: یکی از مصدومان که از ناحیه پا مجروح شده بود به‌صورت سرپایی درمان شد اما دومین فرد هنوز در بیمارستان بستری است و قرار شد از آنها آزمایش بیماری هاری گرفته شود. پرونده برای تصمیم‌گیری به دادسرا ارسال شد.
یکی از مصدومان حمله سگ که در کلانتری حضور داشت، گفت: با دیدن صاحب سگ فکر کردم او مرده است. با اورژانس تماس گرفتم و کارشناس از آن سوی خط گفت علائم حیاتی فرد را بررسی کن. وقتی به مرد جوان رسیدم، سگش فکر کرد قصد آزار صاحبش را دارم و به من حمله کرد. بعد هم به عابر دیگری حمله کرد که صدمات او جدی‌تر بود.
صاحب 35 ساله سگ هم به خبرنگاران گفت: سگم «پیت‌بول» است. از بچگی خودم او را بزرگ کردم و حالا سه ساله است. جمعه شب به خاطر اختلاف خانوادگی قرص خوردم و در خیابان بیهوش شدم. سگ خیلی به من حساس است و فکر کرده عابران قصد آزار مرا دارند. واکسن‌هایش را زده‌ام و هاری ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها