آزادی مرد 2 زنه بعداز رهایی از قصاص

مردی که با همدستی همسر صیغه‌ای خود،زن اولش را به قتل رسانده بود،روز گذشته از لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شد و با حکم دادگاه از زندان آزاد شد.
کد خبر: ۱۲۳۵۵۸۵

به گزارش خبرنگار جام‌جم، چهار سال قبل فریده با برادران خود تماس گرفت و اعلام کرد همسرش همراه زنی‌ناشناس سراغ او آمده و دست و پایش را بسته و قصد کشتنش را داشته‌اند، اما موفق نشده و از محل گریخته‌اند.
زمانی که زن جوان با کمک برادرانش به بیمارستان رسید حال وخیمی داشت.ضربه‌ای که با چوب به سر او وارد شده بود، سبب خونریزی مغزی اش شد و این در حالی بود که همسرش ماده‌ای شیمیایی به دست و پای او مالیده بود که باعث بروز عفونت شدید پوستی شده بود. فریده سه روز بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و همسرش در تعقیب پلیس قرار گرفته و دستگیر شد و اعتراف کرد سوظن به همسرش سبب شده بود با همدستی همسر صیغه‌ای خود،فریده را از پای در آورد. چندی بعد متهم در دادگاه به قصاص محکوم شد، اما خانواده فریده مدتی بعد از قصاص گذشت کردند.
روز گذشته متهم در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران، از لحاظ جنبه عمومی جرم مجازات شد و در دفاع از خود گفت: چند وقتی بود که همسر صیغه‌ای من در گوشم می‌خواند که فریده با مردان دیگر ارتباط دارد.من هم به خاطر اعتیاد شدید به مواد مخدر نمی‌توانستم درست فکر کنم.به برادران فریده گفتم او را از خانه من ببرند اما آنها گفتند این وصله‌ها به خواهرمان نمی‌چسبد. روز حادثه مواد کشیده بودم و نفهمیدم چه شد که دست به قتل همسرم زدم.اما حالا چهار سال است که در زندان مانده ام و از کرده خود پشیمانم.
حکم آزادی متهم بعد از جلسه رسیدگی دادگاه،با احتساب روزهای بازداشت صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها