دو مرد گروگانگیر که به بهانه پیدا کردن کار، پسر نوجوان را ربوده و قصد اخاذی از خانواده‌اش را داشتند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۳۵۵۸۱

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از دو هفته قبل و پس از گزارش ربودن پسر 17ساله‌ای در باغستان کرج آغاز شد. خانواده گروگان در شکایتشان به کارآگاهان گفتند: پسرمان کارگر است و صبح برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد. چند ساعت بعد مرد ناشناسی با تلفن همراه او با من تماس گرفت و ادعا کرد حسین را ربوده و برای آزادی او باید 70 میلیون تومان بپردازیم. ما این پول را نداریم و مرد آدم ربا تهدید کرده اگر پول را نپردازیم حسین را به قتل می‌رساند.
پس از این شکایت، پرونده‌ای در اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز تشکیل شد و کارآگاهان تحقیقات در این باره را آغاز کردند. ماموران برای شناسایی آدم‌ربایان به ردیابی تماس‌های آنها پرداخته و متوجه شدند آنها گروگان خود را به غرب کشور برده‌اند. متهمان پس از چند روز بی‌خبری با خانواده گروگان تماس گرفتند و آنها را برای پرداخت سریع پول تحت فشار قرار ‌دادند.
خانواده گروگان هم براساس آموزش‌های پلیسی سعی ‌کردند، طوری وانمود کنند که هنوز ماجرا را به پلیس اطلاع نداده‌اند. سرانجام مخفیگاه آدم ربایان در حوالی شهر ارومیه شناسایی و تیمی از ماموران با هماهنگی قضایی راهی آنجا شد و یکی از آدم ربایان را دستگیر کردند.
همدست متهم وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید با رها کردن گروگان گریخت که کارآگاهان او را هم دستگیر کردند.
سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان پس از شناسایی طعمه خود، او را به بهانه کار سوار ماشین کرده و با تهدید به سمت ارومیه برده و آنجا گروگان گرفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها