دموی‌ها (گرم و تر): استعداد شاعری دارند. علاقه‌مند به طبیعت، با محبت، بلند پرواز، دوراندیش، اهل خیر و معنویت، خوش‌اخلاق و خوشرو، شجاع و جسور، دارای توان ریسک، اعتماد به نفس بالا، سخاوتمند، تنوع طلب و بی‌علاقه به کار تکراری هستند.
کد خبر: ۱۲۳۴۵۸۴

ضمن این‌که معمولا بی‌نظم، نوعدوست، معمولا بدحال در تابستان، دارای هوش و حافظه قوی، قدرت رهبری بالا، چالاک و پرانرژی، پرجنب و جوش، مستعد شقاوت آنی، اجتماعی و خوش‌مشرب هستند. صفراوی‌ها (گرم و خشک): آنها زود عصبانی می‌شوند و زود هم عصبانیتشان فروکش می‌کند؛ برای همین است که خیلی نباید از دستشان ناراحت شوید. بسیار پرانرژی و پرتحرک، باهوش و زیرک، پرحرف، چالاک و سریع، افرادی دقیق، منظم و تیزبین هستند و پیوسته سریع و بلند صحبت می‌کنند. کم‌خواب و دارای حافظه قوی و قدرت یادگیری بالا هستند و روابط اجتماعی قوی و قدرت رهبری زیادی دارند. عجول بودن و بی‌قراری از ویژگی‌های آنهاست.

سودایی‌ها (سرد و خشک): این افراد کم‌خواب، دقیق، منظم، دوراندیش، محاسبه‌گر، محتاط، پراسترس و وسواسی هستند و بیشتر اوقات دچار نگرانی و دودلی در تصمیم‌گیری‌ها می‌شوند. لجباز، اهل فکر و خیال زیاد، خودخور و درونگرا، کم‌انرژی، مستعد افسردگی و در تصمیمات خود بسیار پایدار و ثابت‌قدم، سمج و کینه‌ای هستند و بااحتیاط، دقت، آرام و کند صحبت می‌کنند. آنها اصرار دارند هر کاری را به انجام برسانند و جنبه عقلانی امور را بیشتر مدنظر دارند. خشک بودن، معاشرت کم و اهل امور فنی بودن از صفات بارز آنهاست.

بلغمی‌ها (سرد و تر): خواب‌های سنگین و زیاد دارند. راحت و بی‌قید نسبت به اکثر مسائل رفتار می‌کنند. بی‌خیال، کم‌انرژی، کم جنب‌و‌جوش، کند، فراموشکار و کندذهن هستند و همه چیز را راحت می‌گیرند؛ آنقدر که خود را درگیر چیزی نمی‌کنند. در ریسک کردن ناتوان، بی‌اراده و متأثر از دیگران هستند. آرام، صبور، تسلیم‌پذیر، مسالمت‌جو، دوراندیش و بااحتیاط هستند و شجاعت ندارند. تمرکز ضعیف، حافظه ضعیف، روابط اجتماعی ضعیف، بی‌تفاوت در مقابل عشق و احساسات هم از دیگر ویژگی‌های این افراد است.

انسان معتدل: نسبتا گرم، استخوان‌بندی شانه‌ها، کمر و ساق درشت، درشتی و باریکی اندام متوسط، عضلات اندام پر و کشیده، پوست گندمگون متمایل به گلگون، لطافت و رطوبت پوست نه نرم و مرطوب و نه خشک به میزانی که مزاج گرم‌تر می‌شود، قفسه سینه پهن‌تر و بزرگ‌تر، اندام‌ها بزرگ‌تر، عروق برجسته‌تر و قابل مشاهده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها