سلیم فکرش را هم نمی‌کرد بعد از آزار و اذیت دو کودک، آنها جرأت شکایت از او را داشته باشند و راز جنایت شیطانی‌اش فاش ‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۴۲۰۰

متهم در جلسه محاکمه در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران، اتهام خود را پذیرفت و اظهار ندامت کرد. سرانجام هیات قضایی او را به هشت سال حبس و تحمل صد ضربه شلاق محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، آبان سال قبل بود که دو نفر از ساکنان محله مولوی با مراجعه به کلانتری ادعا کردند،یکی از جوانان محل، فرزندان آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است. آنها در طرح شکایت خود به ماموران گفته بودند جوان شیطان‌صفت به دو کودک گفته بوده در خانه‌اش تعداد زیادی خرگوش دارد و بچه‌ها را به بهانه دیدن خرگوش به خانه برده و بعد هم نیت شیطانی خود را با تهدید چاقو عملی کرده است.
یکی از کودکان بعد از گریختن از محل، موضوع را به پدربزرگ خود اطلاع داده و به این ترتیب متهم عصر همان روز در خانه‌اش دستگیر شد.
با اعتراف صریح متهم و شکایت شاکیان، پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران رسید؛ درحالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت به دو کودک را تایید اما اعلام کرد تجاوز صورت نگرفته است.
متهم در دادگاه در دفاع از خود گفت: اتهامم را قبول دارم اما از کار خود پشیمانم. بیماری اعصاب و روان دارم و سال‌هاست در بیمارستان اعصاب پرونده پزشکی دارم. نمی‌دانم چرا آن روز اختیارم را از دست دادم و آن دو کودک را آزار دادم.
قضات دادگاه پس از رسیدگی به این پرونده، متهم را به هشت سال حبس و تحمل صد ضربه شلاق محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها