گپ کوتاه با مهرداد و میلاد محمدی، دوقلوهای تیم ملی

برادران تاچیبانا را واقعی کردیم!

مهرداد و میلاد محمدی، دوقلوهای تیم‌ملی هستند. این دو با حضور در دیدار کامبوج تبدیل به اولین دوقلوهای تیم‌ملی شدند.
کد خبر: ۱۲۳۳۰۱۳

میلاد همواره در اردوها حضور داشت، ولی مهرداد نه. او قبلا دعوت شده بود ولی نه به‌صورت مداوم. بعد از رفتن به پرتغال و درخشش او در لیگ این کشور بود که ویلموتس تصمیم گرفت نامش را در فهرست بگذارد. مهرداد در دیدار کامبوج هم بازی کرد و میلاد هم که در ترکیب بود. پس از این بازی همه درباره آنها نوشتند و این‌که اولین دوقلوهای فوتبال ایران هستند که همزمان در ترکیب ایران قرار گرفته‌اند.
مهرداد و میلاد کلا شوخ هستند و بانمک. در اردوهای تیم ملی هم بازیکنان با آنها خیلی شوخی می‌کنند، به خصوص با میلاد که در همه اردوها بوده است. علیرضا بیرانوند از جمله کسانی است که خیلی با این دو شوخی می‌کند. میلاد و مهرداد خیلی خاکی و خودمانی هستند و نکته این است که ظرفیت بالایی دارند و معمولا ناراحت نمی‌شوند. مثلا سال گذشته بازیکنان تیم ملی فیلمی از حرکات میلاد منتشر کردند که در فضای مجازی پیچید، ولی این بازیکن اصلا ناراحت نشد.
آنها در بین طرفداران به برادران تاچیبانا هم معروف هستند. وقتی در این باره از آنها می‌پرسیم با خنده می‌گویند: «ما برادران تاچیبانا را واقعی کردیم! قبلا در کارتون بودند.» اشاره او به کارتون فوتبالیست‌هاست که نقش زیادی در فوتبالیست شدن بیشتر بازیکنان تیم ملی داشت. میلاد و مهرداد محمدی هم از جمله بازیکنانی بودند که این کارتون را می‌دیدند. میلاد می‌گوید: «بله، کارتون فوتبالیست‌ها را می‌دیدم. اتفاقا در محل هم به ما می‌گفتند برادران تاچیبانا. البته ما مثل آنها نمی‌توانستیم بازی کنیم، چون کارهای عجیبی می‌کردند.»
در تیم ملی هم بازیکنان به مهرداد و میلاد محمدی می‌گویند برادران تاچیبانا و خلاصه هرکس با آنها کار دارد، می‌گوید برادران تاچیبانا کجا هستند؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها