لینکلن به خاطر تقاضای بالا تصمیم گرفته درهای خودکشی عقب کانتیننتال را برای مدل 2020 مجددا ارائه کند. درِ خودکشی از گونه‌های درهای خودرو است که لولای آن به‌جای قرارگیری در ستون جلوی خودرو، در ستون عقب قرار می‌گیرد. در خودکشی بیشتر در خودروهای قدیمی دیده می‌شد و اگر ‌هنگام حرکت خودرو اندکی باز شود، مانند یک بادبان عمل می‌کند و باعث مرگ سرنشین می شود!
کد خبر: ۱۲۳۲۴۸۲

به گزارش خبرخودرو، نسخه کوچ دور (Coach Door edition) به عنوان مدل پرچمدار بلک لیبل با تجهیز به موتور 0/3 لیتری V6 تواین توربو و ساختار چهار چرخ فعال ارائه می‌شود و لینکلن درهای خودکشی را برای آن تعبیه می‌کند و تغییراتی دیگر را در کابین آن اعمال خواهد کرد.
درهای خودکشی بی‌شک نکته برجسته این نسخه مخصوص هستند، اما اصلاحات کابین آن نیز ارزشمند است. کنسول وسط طویل این سدان لوکس دارای میزی برای سرنشینان عقب به همراه دو نگهدارنده تبلت و یک صفحه شارژ بی‌سیم است. سرنشینان عقب این خودرو می‌توانند یکی از درگاه‌های یو.اس.بی دوگانه و خروجی برق 110 ولت را مورد استفاده قرار دهند و این در حالی است که نمایشگری چهار اینچی دسترسی به کنترل دما را برای آنها فراهم می‌سازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها