رئیس قوه قضاییه در نشست فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان هرمزگان گفت: باید دریا را برای قاچاقچیان ناامن کنید.
کد خبر: ۱۲۳۱۴۹۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با اشاره به این‌که گمرک مرزبان اقتصادی کشور در واردات و صادرات است، گفت: چشم گمرک همیشه باید مانند آن ماموری که در برج دیدبانی مرزبانی می‌کند، باز باشد و به عنوان یک برج دیدبانی در حوزه اقتصادی عمل کند.
وی خطاب به فرماندهان ارشد نظامی استان هرمزگان با تاکید بر این‌که دریا و محیطش را برای قاچاقچیان ناامن و به قول همکارانتان قرمز کنید، گفت: قاچاقچیان باید احساس کنند اینجا خطر از دست دادن همه منافعشان را دارند نه فقط خطر از دست دادن کالا و کشتی، بلکه خودشان هم محاکمه شوند.
رئیسی افزود: همکاران قضایی نیز در این استان از اقدامات صورت گرفته در این زمینه حمایت می‌کنند. رئیس قوه قضاییه با اشاره به اظهاراتش در سمینار سپاه مبنی بر این‌که نباید میدان به مفسدین داد، گفت: یقه کسی که زد و بند می‌کند را باید گرفت و از این موضوع نمی‌گذریم. با کسانی که زد و بند می‎کنند در هر مقامی که باشند برخورد می‌کنیم و این قضیه باید در جامعه جا بیفتد. رئیسی افزود: همان‌طور که در دریا همه کشتی‌ها در کنترل و دیدبانی شما نظامی‌ها هستند و نمی‌توانند از چتر شما فرار کنند، در کشور نیز کسی نمی‌تواند از زیر چتر ما فرار کند. وی در حاشیه این جلسه ضمن بازدید از مرکز فرماندهی کنترل نیروی دریایی سپاه گفت: سطح اشراف اطلاعاتی و اقتدار امنیتی نیرو‌های مسلح در تنگه هرمز و آب‌های خلیج‌فارس افتخارآفرین و غرورانگیز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها