مرد مظنون که با سرقت سلاح سرباز کلانتری، دوستش را از خودروی پلیس فراری داده بود، با شلیک افسر گشت کشته شد. همدست او در تحقیقات ادعای عجیبی را مطرح کرد.
کد خبر: ۱۲۳۰۶۲۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، صبح 22 شهریور امسال ماموران کلانتری انقلاب به سرنشینان یک خودروی پژو مشکوک شدند. خودرو مقابل بیمارستان توقف کرد و مرد میانسالی از آن بیرون آمد و وارد بیمارستان شد. ماموران سمت او رفتند که با دیدن آنها از محل فرار کرد اما خیلی زود دستگیر شد.با دستگیری مرد میانسال به نام شاهرخ، راننده پژو از محل دور شد که این رفتار شک پلیس را بیشتر کرد.شاهرخ به داخل خودروی پلیس منتقل شد و ماموران به تعقیب پژو پرداختند. پس از 20 دقیقه تعقیب و گریز، خودروی پژو در خیابان بن‌بستی گرفتار شد. راننده پژو برای فرار و نجات همدستش با چاقو به سمت ماموران حمله کرد و سرباز کلانتری را مجروح کرد. مامور درجه دار هم سعی کرد همزمان او را دستگیر و از فرار شاهرخ جلوگیری کند.

حامد - مرد راننده - سپس سلاح سرباز جوان را سرقت کرد و شاهرخ هم از این فرصت استفاده کرد و از داخل خودروی پلیس گریخت. مامور درجه‌دار برای جلوگیری از فرار متهمان مجبور شد دست به سلاح شود. با تیراندازی افسر پلیس، حامد کشته و شاهرخ مجروح شد.
ماجرا به غلامی، بازپرس جنایی پایتخت گزارش شد و او دستور انتقال جسد حامد به پزشکی قانونی و تحقیق درباره تیراندازی را صادر کرد. با بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد اظهارات ماموران درباره تیراندازی صحیح است.
با بهبود حال شاهرخ او برای تحقیقات به دادسرای جنایی منتقل شد و در تحقیقات ادعا کرد آن روز من و حامد در اطراف بیمارستان موادکشیدیم و من برای استفاده از سرویس بهداشتی داخل بیمارستان رفتم که شک پلیس به ما باعث تعقیب و گریز و مرگ دوستم شد.
تحقیقات پلیسی درباره ادعاهای متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها