صعود مقتدرانه والیبال به فینال

تیم ملی والیبال ایران در حالی کره جنوبی را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و به فینال رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در سال 2019 راه یافت که ست اول را به حریف تقدیم کرد.
کد خبر: ۱۲۲۹۳۸۲

اولین بازی نیمه‌نهایی والیبال مردان آسیا را دیروز دو تیم ایران و کره جنوبی در تالار 12 هزار نفری آزادی برگزار کردند. ایگور کولاکوویچ، سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی والیبال ایران برای شروع این بازی، میلاد عبادی‌پور، سعید معروف (کاپیتان)، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، امیر غفور و علی اصغر مجرد را انتخاب کرد و طبق معمول بازی‌های اخیر، محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو تعویض می‌شد.
کره جنوبی در ست اول بهتر از تیم ما عمل کرد و برتری 25 بر 22 به نام این تیم نوشته شد تا کمی بازی را جدی‌تر بگیریم. اشتباهات فردی بازیکنان ما در ست اول بالا بود و موجب شد ست دوم با شکلی متفاوت آغاز شود. ست دوم با برتری مطلق تیم ما آغاز شد. در دفاع روی تور و سرویس و البته دریافت، بهتر از ست اول عمل کردیم و اختلاف ما با کره به عدد 7 هم رسید؛ اما افزایش فاصله دو تیم موجب شد بازیکنان ما به گمان برد، تقریبا بازی را رها کنند. همین تفکر، اشتباهات تیم ما را افزایش داد و خوش‌شانس بودیم که برتری 25 بر 23 به نام ما نوشته شد. کره‌ای‌ها در این ست اگر کمی فرصت بیشتری پیدا می‌کردند، قطعا اجازه نمی‌دادند برنده این ست با امتیاز 25 معرفی شود. فراز و فرود تیم ما در ست سوم تقریبا کمتر از ست قبلی بود؛ اگرچه در این ست هم فاصله پنج امتیازی با حریف را تجربه کردیم. در هر حال، این ست هم با برتری 25 بر 22 ایران به پایان رسید.
ست جنجالی
کره ای ها که متوجه شده بودند از پس تیم ملی ایران برنمی آیند در ست چهارم کار را به جنجال و حاشیه کشاندند تا بازی در این ست برای دقایقی متوقف شود. حاشیه‌های این ست آنقدر بالا رفت که داور مجبور شد از کارت‌های قرمز خود استفاده کند.
بعد از آنکه مسابقه به دلیل درگیری بازیکنان دو تیم متوقف شد، داور، کار را از سر گرفت و سرانجام این ست هم با برتری 25 بر 22 به سود ما به آخر رسید.
به این ترتیب تیم ملی ایران به فینال بازی‌ها راه پیدا کرد تا امروز برای کسب عنوان قهرمانی بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها