«نون خ ۲» اوایل آبان کلید می‌خورد

تهیه‌کننده فصل دوم سریال «نون.خ» خبر داد این سریال تا اوایل آبان‌ کلید می‌خورد.
کد خبر: ۱۲۲۹۲۸۸

مهدی فرجی، تهیه‌کننده فصل دوم سریال نون خ با اشاره به نگارش فیلمنامه این سریال که قرار است به کارگردانی سعید آقاخانی برای رمضان ۹۹ ساخته شود به مهر بیان کرد: امیر وفایی، نویسنده سریال در حال نگارش فیلمنامه است و اخیرا محمد تنابنده هم به او اضافه شده و تاکنون هشت قسمت از سریال نوشته شده است.
وی درباره تعویق در زمان شروع تصویربرداری سریال توضیح داد: باید فیلمنامه آماده شود تا بتوانیم سریال را کلید بزنیم. از طرفی تعداد قسمت‌های سریال هم افزایش یافت و به ۲۵ قسمت رسید. امیدواریم بتوانیم سریال را بین اواخر مهر تا اوایل آبان کلید بزنیم.
تهیه‌کننده نون خ با اشاره به مکان‌های فیلمبرداری که برای تولید سریال بازبینی
شده است، اضافه کرد: این مکان‌ها در این مدت بازبینی شد و ان‌شاءا... تصویربرداری سریال را از کرمانشاه آغاز می‌کنیم. البته شهرهای دیگری هم در قصه داریم که به مرور درباره آنها هم توضیحاتی داده می‌شود.
وی در واکنش به مشکلات مالی سازمان که باعث شده برخی پروژه‌ها همچنان در صف تولید بمانند، ابراز کرد: این مشکلات و فشارهای مالی همچنان وجود دارد و ما هم مستثنا نیستیم.
فصل اول سریال نون خ با محوریت شخصیت‌های کرد، نوروز امسال از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.
در این سریال بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام‌دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و … به ایفای نقش پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها