بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت آبادان از ابتدا وارد ترکیب شد و مثل دیدار مقابل تراکتور عملکرد خوبی هم داشت. این بازیکن توانسته اعتماد کادر فنی را به خود جلب کند و از این رو می‌توان او را یکی از مهره‌های پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال دانست.
کد خبر: ۱۲۲۹۲۲۶

بشار در مصاحبه کوتاهی به خبرنگار جام‌جم گفت: با روحیه‌ای که از یک پیروزی شیرین مقابل صنعت نفت گرفتیم به دیدار استقلال می‌رویم. شانس خود را برای کسب برد بیشتر از حریف مان می‌دانیم، چون تیم بسیار خوبی هستیم و بازیکنان برای افزایش تعداد برد‌ها با یکدیگر متحد شدند. این بازیکن اضافه کرد: پرسپولیس تیم منسجم و تهاجمی شده و مثل فصل قبل عملکرد خوبی داشتیم، ولی در این فصل می‌خواهیم بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذاریم و در کنار نتیجه‌گیری، هواداران را از تماشای فوتبال هیجان زده کنیم. من هم هر کاری برای کسب برد لازم باشد، انجام خواهم داد.
او گفت: بازیکنان پرسپولیس اتحاد خوبی دارند و تلاش می‌کنیم در بازی‌ها و تمرینات به یکدیگر کمک کنیم تا پرسپولیس بهترین نتایج را بگیرد. هواداران هم تا به حال حمایت فوق‌العاده‌ای از ما داشتند و امیدواریم بتوانیم با کسب برد در دربی جواب محبت شان را بدهیم. ان‌شاءا... که این دربی هم با برد پرسپولیس همراه می‌شود، اما نمی‌توانم بگویم که چه بازیکنانی شانس گلزنی دارند. باید ببینیم در زمین بازی چه اتفاقی می‌افتد.
بشار ادامه داد امیدوارم یکی از بازیکنانی باشم که توسط گابریل‌کالدرون به زمین بازی رفته و مقابل حریف به میدان می‌رود. انگیزه‌های خاصی دارم و می‌خواهم بهترین بازی را نشان بدهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها