‌آمریکا در تعاملات بین‌المللی خود جز فریب و نیرنگ، کار دیگری انجام نمی‌دهد و در هماهنگی کامل با اروپا به صورت جداگانه نقش چماق و هویج را ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۲۸۷۳۴

نکته قابل تامل این‌که حتی اروپا در این نقش‌آفرینی خود نیز صادق نیست و جز با دادن وعده‌های تصنعی و خیالی کار دیگری صورت نمی‌دهد و به‌عبارت دیگر می‌توان گفت تمام وعده‌های اروپاییان سرابی بیش نیست.
این بازی‌های سیاسی با این نیت صورت می‌گیرد که ملت ایران را نسبت به اهداف نظام و انقلاب دلسرد کنند و در کشور با ایجاد دو دستگی میان طرفداران و مخالفان مذاکره، تشتت فکری بین مردم به‌وجود بیاورند.
خوشبختانه رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه راهکارهای عملیاتی را پیش روی مسؤولان گذاشته است.
مسؤولان دولتی مثل رئیس‌جمهور و وزیر خارجه باید هوشیار و بیدار باشند.
نباید فریب وعده‌های توخالی اروپا را خورد و نه تهدیدهای واهی ایالات متحده آمریکا را جدی گرفت.
انقلاب اسلامی از اقتدار بالایی برخوردار است و قدرت خود را در جریان زدن پهپاد جاسوسی آمریکا در خلیج فارس به رخ دیگر کشورها کشید.
مضاف این‌که این قدرت‌نمایی در ماجرای توقیف کشتی انگلیسی نیز به نمایش درآمد.
این اقتدار به دنیا نشان داد که در شرایط کنونی نمی‌توان ایران را مرعوب تهدیدها در عرصه بین‌المللی کرد.
همچنین این بصیرت و فهم در بین عامه مردم ایجاد شده که از رهنمودهای مقام معظم رهبری پیروی کنند و اسیر وعده های توخالی غرب و تسلیم تهدیدهای آمریکا نشوند.
از این رو مهم‌ترین هدفی که در کشور باید در پیش گرفته شود این است که آرمان‌های انقلاب به خوبی پیگیری شود و مدیریت جهادی و انقلابی را در کشور ایجاد کنیم.
در این راستا توجه به منابع درونی کشور باید سرلوحه همه امور قرار گیرد.
مهم‌ترین منابع درونی ایران،‌ جوانان بااستعداد و خلاقی هستند که توانستند در عرصه‌‌های مختلف فناوری برای جمهوری اسلامی ایران اقتدار به دست بیاورند.
تکیه بر منابع درون کشور و ظرفیت‌های داخلی و به موازات آن تقویت و حمایت از رویکردهای انقلابی و جریان مقاومت در منطقه مطمئنا برای کشور ما منافع ارزشمندی را در آینده نه چندان دور رقم خواهد زد.
ادامه این رویکرد هوشمند و هدفمند باعث خواهد شد که آمریکایی‌ها به‌ناچار سر تسلیم در مقابل این اقتدار فرود آورند.
همان طور که در جریان زدن پهپاد جاسوسی آمریکا، ترامپ بارها تهدید به مقابله کرد و سرانجام فهمید که امکان مقابله ندارد.
در سایر حوزه‌ها مثل اقتصادی، ‌سیاسی و امنیتی منطقه هم ان‌شاءا... اقتدار جمهوری اسلامی ایران نشان داده می‌شود و حتما ملت ما به زودی می‌تواند بر تحریم‌ها غلبه پیدا کند. امیدوارم که دولت این رویکرد انقلابی را دنبال کند تا مردم تبعات و آثار بهبود اقتصادی را لمس کنند. ‌

محمدمهدی زاهدی
نماینده مجلس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها