زن رمال وقتی فهمید یکی از طعمه‌هایش از او شکایت کرده و وکیلی پیگیر این شکایت است، پنج زن و مرد را برای اسیدپاشی روی مرد وکیل اجیر کرد. متهم اصلی پرونده در گفت و گو با جام جم به تشریح جزئیات انتقام گیری اسیدی زن رمال پرداخت.
کد خبر: ۱۲۲۸۶۵۵

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، بعدازظهر سوم تیر امسال بود که از سوی ماموران کلانتری یوسف‌آباد به بازپرس ساسان غلامی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اسید پاشی روی وکیل 51 سال‌های در دفتر کارش در محله یوسف‌آباد گزارش شد. با دستور او ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران در طبقه اول ساختمانی که دفتر مرد وکیل بود، حاضر شدند که دیدند همه جا به هم ریخته و وکیل میانسال دربیمارستان بستری شده بود.
ماموران از نگهبان ساختمان تحقیق کردند که معلوم شد او تصویر یکی از اسیدپاش‌ها را موقع فرارشان دیده و با صدای کمک‌خواهی و سوختن مرد وکیل پی به ماجرا برده است. این در حالی بود که ماموران با حضور در بیمارستان و تحقیق از مرد وکیل متوجه شدند به محض خروج یک زن و مرد، مرد اسیدپاش و دو همدستش وارد شده و او را با اسید سوزانده‌اند.
همچنین معلوم شد مهاجمان اسیدپاش گوشی تلفن همراه وی را که اطلاعات پرونده‌های کاری‌اش در آن بوده، دزدیده‌اند. همزمان با بازبینی دوربین‌های مداربسته تصاویر متهمان فراری به‌دست آمد و سه نفرشان بعد از 55 روز فرار یکشنبه 24 شهریور امسال در محله فلاح بازداشت شدند. آنها دیروز برای تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و به همدستی با یکدیگر برای ضرب و جرح و اسید پاشی روی مرد وکیل اعتراف کردند و گفتند از سوی یک زن رمال برای اسید پاشی اجیر شده بودند.
رضا که عامل اصلی اسیدپاشی بودگفت: زن رمال به من دستور داده تا مرد وکیل را از بین ببریم و به چهره‌اش با آب باتری به‌شدت آسیب برسانیم. نقشه را اجرا کرده و در برابر این کار 20 میلیون تومان پول گرفته و آن را با دیگر اعضای باند تقسیم کردم.
این در حالی بود که دو همدست متهم پرونده نیز گفته‌های مشابهی را مطرح کردند.
وکیل میانسال که دچار 40درصد سوختگی درجه 3 شده بود نیز گفت: من با دوستم که دکترای حقوق دارد در دفترمان کار می‌کردیم. پرونده‌های حقوقی، مالی و کیفری را پیگیری می‌کنم و موکلانم همیشه آقا هستند. چندی پیش خانم دکتری که موکل سابقم بود نزدم آمد و گفت که خواهرش هدف کلاهبرداری از سوی زن رمالی قرارگرفته و از او دردادسرای ناحیه 4 تهران شکایت کرده است. زن رمال برای حل مشکل موکلم
120 میلیون تومان گرفته و در ادامه تهدید کرده بود اگر 800 میلیون تومان دیگر ندهد، کاری می‌کند تا زندگی‌اش خراب شود.
شاکی ادامه داد: آن روز منتظر همکارم بودم که زن و مردی زنگ دفترم را زدند. می‌گفتند قراردادی برای یک ملک بسته اندو می‌خواستند آن را نگاه کنم تا سرشان کلاه نرود. برگه سفید بود و روی آن چیزی نوشته نشده بود. در این لحظه آنها بیرون رفتند و سه مرد وارد دفترم شدند. با سنگ ضربه‌هایی به سرم زدند و بعد گلویم را محکم فشار دادند. یکی از آنها روی من اسید ریخت و رفتند.
متهمان در بازداشت به سر می‌برندو تحقیقات برای دستگیری زن رمال و زن و مرد دیگری که عضو باند بودند ادامه دارد.

برای 3 میلیون تومان اسیدپاشی کردم

رضا 54 ساله متاهل و دارای دو فرزند است. عامل اصلی اسیدپاشی است و مدام خودش را نفرین می‌کند که چرا به‌خاطر کمی پول فریب زن رمال را خورده و اسیدپاشی کرده است. او در گفت‌وگو با جام‌جم به تشریح ماجرا پرداخت که در ادامه می‌خوانید.
قربانی اسید پاشی را می‌شناختی؟
مرد وکیل را نمی‌شناختم. زن رمالی او را می‌شناخت و او ما را برای این اسیدپاشی اجیر کرد. عکس، اطلاعات کاری و نشانی وکیل را به ما داد. می‌خواست چهره‌اش را بسوزانم و جانش را بگیرم.
با زن رمال چطور آشنا شدی؟
چهار سال پیش خواهرم برای خرید نسخه خوشبختی نزد زن رمال به نام آتوسا رفته بود که مرا به وی معرفی کرد و به مدت چهار سال است که به‌عنوان پیک موتوری برای زن رمال کار می‌کردم. او نسخه‌هایی را که برای مشتریانش نوشته بود به من می‌دادو برای‌شان می‌بردم. بابت ارسال هر محموله 30 هزار تومان می‌گرفتم.
از انگیزه زن رمال با خبربودی؟
ابتدا خبر نداشتم، بعد فهمیدم زنی که مشتری‌اش بوده بابت کلاهبرداری از او شکایت کرد و آن مرد وکیلش است. اوخواست مرد وکیل را با اسید بسوزانیم و پرونده و گوشی‌اش را سرقت کنیم. موضوع را با دو دوستم در میان گذاشتم. دختری به نام فتانه و مردی که برای زن رمال کار می‌کردند، روز حادثه ابتدا به دفتر وکیل رفتند و در را بازگذاشتند و بعد ما وارد شدیم. آنها پرونده را با خود از دفتر وکیل بیرون آوردند.
چقدر پول گرفتی؟
ساعتی بعداز فرارمان به زن رمال گفتم نقشه اجرا شد. روز بعد او 20 میلیون تومان به حسابم واریز کرد. سه میلیون تومان مال من شد و بقیه را به دیگر همدستانم دادم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها