جزئیات زد و خورد در رختکن آبی‌ها؛ چرا بازیکنان استقلال با‌هم درگیر شدند؟

دعوای دشتی و اسماعیلی به خاطر میلیچ

دوشنبه بعدازظهر در تمرین استقلال، اتفاقاتی جنجالی رخ داد که به درگیری در رختکن کشیده شد. علی دشتی و فرشید اسماعیلی، دو بازیکن این تیم به خاطر بحثی که حین تمرین داشتند، در رختکن کارشان به زد و خورد کشید، به شکلی که حتی جواد زرینچه؛ سرپرست تیم مجبور شد برای جدا کردن‌شان وسط بیاید. اما چرا کار آنها به درگیری کشید؟
کد خبر: ۱۲۲۶۸۸۱

شروع درگیری
شاهدان می‌گویند در تمرین استقلال که پشت درهای بسته برگزار می‌شد، ابتدا بین میلیچ، مدافع جدید تیم و دشتی درگیری لفظی صورت گرفت. دشتی که بازیکن باتکنیکی است و در جناح راست بازی می‌کند، در زمان فوتبال دستگرمی چندین و چند بار حرکات تکنیکی روی میلیچ اجرا کرد. او حتی تلاش کرد تا به این بازیکن خارجی لایی بزند. میلیچ که از رفتار دشتی در تمرین شاکی شده بود و تصور می‌کرد او از عمد چنین کاری می‌کند تا مقابل دیگر بازیکنان تحقیرش کند، در صحنه‌ای او را زد و نقش بر زمینش کرد. در واقع میلیچ تلاش کرد تا دشتی را متوجه کند بی‌خیال این حرکات شود. منتها مدافع راست استقلال از کوره در رفت و درگیری لفظی بین این دو رخ داد. داریوش شجاعیان تلاش کرد با کشیدن و بردن دشتی، او را آرام کند که در این حین فرشید اسماعیلی هم وسط آمد. او که در تیم میلیچ حضور داشت به دشتی پرید که چرا این کارها را می‌کند و خلاصه درگیری لفظی بین آن دو هم رخ داد. این اما پایان کار نبود.
اتفاق عجیب در رختکن
بعد از اتمام تمرین و در حالی که بازیکنان در حال رفتن به رختکن بودند، اسماعیلی و دشتی دوباره دچار درگیری لفظی شدند که این بار اوضاع حادتر بود و در داخل رختکن کار این دو به زد و خورد کشید. درگیری به‌قدری شدید بود که صدا بلند شد و جواد زرینچه، سرپرست تیم هراسان از رختکن مربیان به رختکن بازیکنان دوید. او با دیدن صحنه درگیری دشتی و اسماعیلی داد و فریاد کرد که «خجالت بکشید اینجا استقلال است. از پیراهن باشگاه شرم کنید.» استراماچونی، سرمربی استقلال اما به رختکن نرفت و تنها بعد از تمرین گفت باید سریعا برای این بازیکنان تصمیماتی گرفته شود. البته بعضی رسانه‌ها نوشتند در درگیری رختکن، شجاعیان و میلیچ هم حضور داشته‌اند.
فتحی تایید کرد
تمرین صبح دیروز استقلال اما فارغ از اتفاقات جنجالی روز دوشنبه برگزار شد. استراماچونی، سرمربی استقلال هم دقایقی با این چهار بازیکن صحبت کرد تا درباره اتفاقات رخ‌داده توضیح دهند. امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال هم درگیری را تایید کرد ولی گفت موضوع درون‌خانوادگی بوده و حل شده است. باید دید آیا استراماچونی هم این‌قدر ساده با موضوع برخورد می‌کند؟ البته این مربی کمبود بازیکن دارد.

خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره استقلال:
دیگر مشکلی بابت استراماچونی وجود ندارد

استقلال هنوز به روزهای خوبش بازنگشته است. این تیم در دو هفته اول لیگ برتر یک شکست و یک تساوی داشت و حالا با کسب تنها یک امتیاز در رده‌های پایین جدول حضور دارد. زمان برای این تیم به سرعت در حال گذر است. آنها در هفته چهارم لیگ برتر یعنی در روز 31 شهریور در شهرآورد بزرگ پایتخت باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند. این بازی فوق‌العاده حساس است و هواداران نگران هستند مبادا استقلال نتیجه نگیرد و مقابل رقیب دیرینه خود ببازد. منتها مسؤولان باشگاه استقلال خیلی امیدوار هستند و اعتقاد دارند می‌توانند در بازی آخر ماه موفق باشند. اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره این باشگاه می‌گوید: «بازی خیلی حساسی با پرسپولیس داریم ولی ان‌شاءا... دربی را می‌بریم. یعنی داخل تیم انگیزه زیادی وجود دارد. امیدوارم اولین برد خود را در هفته سوم لیگ برتر به دست بیاوریم و بعد از آن در دربی هم موفق باشیم. استراماچونی هم متوجه اهمیت این بازی شده و حالا با تمرکز زیادی کارش را می‌کند.» او درباره اختلافات موجود بین استراماچونی و باشگاه می‌گوید: «از روز اول می‌دانستیم این مساله قابل حل است. ایشان گفتند بازیکن می‌خواهند. ما هم گفتیم مشکلی وجود ندارد. برای شما بازیکن جذب می‌کنیم. قرار شده به زودی این اتفاق رخ دهد. تمام مشکلات از بین رفته و ایشان با تمرکز کافی کارش را ادامه خواهد. بحث‌های لازم با استراماچونی صورت گرفت و الان دیگر مشکلی وجود ندارد. ان‌شاءا... از این به بعد کل تیم با تمرکز بیشتری کارشان را انجام خواهند داد تا استقلال موفق شود.»

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها