کشورهای زیادی در سرتاسر دنیا هستند که شما برای یک سفر هیجان انگیز می توانید آن ها را انتخاب کنید و قطعا جذاب ترین بخش یک سفر این است که خاطره انگیز باشد و تا مدت ها فراموشش نکنید، در واقع سرزمین های زیادی هستند که در فصول مختلف پذیرای توریست از سراسر دنیا هستند و وقتی برنامه سفر به خارج از ایران را دارید قطعا چند کشور در اولویت اول شما هستند.
کد خبر: ۱۲۲۴۳۳۶
کشورهایی که باید در پاییز به آنها سفر کرد

ما نیز در ادامه پیشنهاد های جالب وهیجان انگیزی را به شما عزیزان شرح می دهیم که می توانید از آن ها نیز یک یا چند گزینه را انتخاب کرده و در نهایت سفرتان پر از اتفاقات و لحظات خوش باشد.

یک سفر جذاب با خانواده که هر لحظه آن می تواند تجربه متفاوت و بی نظیری باشد و احتمالا می توانید سال ها در مورد آن صحبت کنید.

اندونزی، ترکیه و تایلند در طول چند سال اخیر به عنوان محبوب ترین نقاط و مقاصد گردشگری میان ایرانی ها هستند.

تور بالی، جزیره خدایان

نخستین توری که به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه کنید شهر بالی، معروف به جزیره خدایان واقع در پرجمعیت ترین کشور مسلمان جهان یعنی اندونزی است.

بالی جزیره ای فوق العاده زیبا و با جاذبه های گردشگری بی نظیر است و اگر چند روز در مورد آن صحبت کنیم باز هم کم است، معماری جذاب و کلاسیک منطقه بالی از اندونزی یک کشور گردشگری جذاب برای چند سال اخیر ساخته است و آّب و هوای همیشه گرم آن باعث می شود شما سفر بی نظیری در پاییز به این کشور داشته باشید، همیشه قیمت تور ها در پاییز ایده آل است.

با انتخاب تور بالی شما با هزینه ای مناسب، بهترین امکانات را در اختیار خواهید داشت و بعلاوه تمامی این موارد باید گفت که بالی بسیار سرسبز و پر از مزارع کوچک و بزرگ است و همچنین سواحلی رویایی که می توانند سوژه های بی نظیری برای عکاسی باشند.

اقامت در هتل ها و تفرجگاه های این کشور نیز بسیار ارزان تر از کشور های بزرگ و کوچک اروپایی است.

تفریحات آبی زیادی نیز منتظر شما هستند و خط زیبای ساحلی این جزیره می تواند برای ساعت ها شما را در منظره ای مانند یک نقاشی محو خود کند.

غواصی و تفریحات دریایی در این کشور بسیار محبوب است و امکان ندارد حتی در پاییز هم دوست نداشته باشید آن را تجربه کنید.

تور پاییزی کشور تایلند

تایلند نیز به عنوان یک کشور اسیایی با توجه به جاذبه های گردشگری و طبیعت بی نظیر تبدیل به نقطه ای دیگر برای کسانی شده است که می خواهند صرفا یک سفر فوق العاده جذاب با قیمت پایین داشته باشند، به این صورت که پس از ورود به این کشور شهر های آن با هتل های مجلل و لوکس و البته قیمت عالی می توانند نخستین دلیل برای ایمان به انتخابتان باشند.

کشتی سواری و تجربه ورزش های مهیج آبی می تواند یکی از دلایل اصلی انتخاب تور تایلند به عنوان یک مقصد گردشگری باشد، بخصوص در پاییز شهر های تایلند مانند پوکت ، بانکوک و پاتایا هوای ایده آلی دارند، خیلی گرم نیستند و خبری هم از سرمایی که در بسیاری کشور ها حاکم است نخواهد بود.

فراموش نکنید که پس تایلند جاذبه های کلاسیک و باستانی زیادی نیز دارد، از معابد کوچک و بزرگی که در تمامی شهر ها دیده می شوند تا ساحلی با طبیعت بکر و بی نظیر که اثری از زندگی انسان ها در آن وجود ندارد.

معبد وات آرون در داستان ها و روایت های قدیمی این منطقه بسیار برای مردم سرزمین مهم و مقدس است.

تور های ارزان استانبول ترکیه

و در نهایت کشوری که نیاز به معرفی اضافه ندارد و می توانیم بگوییم که برای ایرانی ها یکی از ایده های اصلی شروع یک سفر است و تقریبا تمامی شرکت های گردشگری برای آن برنامه های ویژه ای دارند، اما مسئله مهم رقابت هایی است که شکل می گیرد و قطعا وقتی می خواهید توری را برای یک سفر چند روزه انتخاب کنید، دسته بندی تان بر اساس قیمت مرتب می شود.

اما در تور های استانبول همانقدر که قیمت مهم است و به دنبال تور استانبول ارزان می باشید، شما نیاز به بررسی امکانات و خدماتی که شرکت ارائه دهنده تور در اختیار شما قرار می دهد را دارید.

استانبول به عنوان یک بندر در کشور ترکیه یکی از بزرگ ترین سرزمین های جهان، جاذبه های گردشگری بی شماری دارد.

از جمله آن ها می توان به مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ، آب انبار باسیلیکا سیسترن و... اشاره کرد.

ترکیه و صد البته شهر استانبول نیز پارک های آبی کوچک و بزرگ زیادی دارد که هر کدام از آن ها می توانند برای یک روز کامل سرگرمی بی نظیر باشند.

تور ویژه و ارزان تایلند

تور های پاییز به چند دلیل محبوب هستند، نخست اینکه فصل پاییز یهترین زمان برای سفر به کشورهایی است که آب وهوای مرطوب و مدیترانه ای دارند، در لیست بالا تمامی این شهر ها و سرزمین ها در چنین وضعیتی قرار دارند و تحمل گرمای آنها در فصول تابستان و بهار بسیار سخت است.

در واقع شما امکان شهرگردی را تا حد زیادی از دست می دهید، در پاییز وضعیت بسیار متعادل تر و بهتر خواهد بود، از طرفی دغدغه هزینه شما نیز به کم ترین و پایین ترین حد خود می رسد، چون پاییز بهترین زمان برای انتخاب تور های به صرفه و خانوادگی است.

مثلا استانبول در فصل پاییز منظره ای بی نظیر را در مقابل دید شما قرار می دهد و در کنار آن بالی نیز به عنوان جزیره محبوب اندونزی در چنین وضعیتی قرار دارد.

سفر شما با حضور در هتل های کاملا استاندارد و معروف این کشور ها به بهترین وضعیت می رسد و قطعا دغدغه محل اسکان برای گردشگران در درجه اول اهمیت قرار دارد.

تور های پاییزی استانبول بالی و تایلند

مسئله مهم در مورد این سه سرزمین و سه کشور تایلند، ترکیه و اندونزی این است که هزینه زندگی در آن ها بسیار به ایران نزدیک است، اگر قصد تهیه سوغاتی و یا محصول و یا کالایی خاص را دارید، قطعا مناسب هستند. طبیعت زیبای این سه کشور نسبت به دیگر مناطق نیز می تواند یک دلیل منطقی برای انتخاب این مقاصد باشد.

هزینه حمل و نقل های داخل شهری و حتی دریایی در هر سه این کشور ها به کم ترین حد ممکن می رسد و در کنار تمامی مواردی که تاکنون خدمت شما عزیزان عرض کردیم، پرواز به این مسیر ها بسیار آسان و توسط بهترین ایرلاین ها و خطوط هوایی و شرکت های هواپیمایی انجام می شود.

پیش از هر چیزی گارانتی و ضمانت بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در مقایسه با دیگر تور ها توسط آژانس مسافرتی آمادای به شما ارائه داده می شود تا از حسن انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

جزیره های بی نظیری که مانند آن ها را در هیچ کجای دنیا بجز بالی مشاهده نمی کنید، همه و همه دلایل مورد نیاز انتخاب یک سفر و تور خوب هستند.

پارک آبی واتربوم بالی، دریای مرمر در استانبول، شهر زیبای پوکت را به شما برای ثبت لحظات خاطره انگیز پیشنهاد می کنیم.

لازم به ذکر است آژانس های مسافرتی آمادای این تورها را به بهترین قیمت و تخفیفات شگفت انگیز، ارائه می ‌دهند و می‌توانید جهت تهیه تور استانبول ، تور بالی و تور تایلند به سایت amadaytravel.com سر بزنید و یا با شماره 02122226881 تماس حاصل فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها