مرد تبعیدی که پس از فرار از تبعیدگاهش برای نپرداختن بدهی پنج‌میلیونی، مرد طلبکار را به آتش کشیده بود در زندان شناسایی شد.
کد خبر: ۱۲۲۱۷۰۵

به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصر شانزدهم تیر امسال یکی از ماموران کلانتری یافت‌آباد با بازپرس کامران رضوانی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان مرگ مشکوک مرد 34 ساله تبعه افغان در بیمارستان شهدای یافت‌آباد قرار داد. تحقیقات اولیه پلیسی نشان داد که او چند روزی بوده به‌دلیل شدت سوختگی در بیمارستان بستری و همان موقع که پلیس برای پیگیری ماجرا نزد وی رفته، او نام فردی به نام حمید را به عنوان مرد آتش‌افروز معرفی کرده است.
در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد که مقتول افغان متاهل بوده و مدتی پیش به مرد آتش‌ افروز پنج میلیون تومان پول قرض داده اما بعد از مدتی مرد ایرانی به نام حمید از پس از دادن بدهی خود طفره رفته است. روز حادثه نیز سراغ بدهکار رفته تا طلبش را از او بگیرد که مورد حمله وی و سه نفر از دوستان او در بوستانی در حوالی محله خلیج‌فارس قرار گرفته است.
در جریان این درگیری مرد بدهکار با بنزینی که در بطری نوشابه ریخته بوده، او را به آتش کشیده و فرار کرده است.
تحقیقات نشان داد حمید از مجرمان سابقه‌دار است که چندی قبل به اتهام مشارکت در درگیری مرگبار به سه سال حبس و دو سال تبعید به شرق کشور محکوم شده بود. او با فرار از تبعیدگاه خود به تهران آمده و در جریان درگیری با مرد طلبکار، او را به آتش کشید.
سرانجام دو روز پیش ماموران با خبر شدند که متهم فراری به خاطر دو بار فرار از محل تبعیدش در شرق کشور دستگیر شده و قرار است به شهری در آذربایجان غربی منتقل شود تا دو سال تبعیدش را در آنجا سپری کند. با مشخص شدن این موضوع، متهم در زندان شناسایی و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد. وی در بازجویی اولیه ابتدا مدعی بود به خاطر بدهی که به مرد افغان داشته او را به آتش کشیده اما در ادامه منکر قتل شد و گفت: نمی‌دانم چه کسی مقتول را به آتش کشید.
با توجه به اظهارات ضد و نقیض مرد جوان، تحقیقات پلیسی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها