دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا صبح دیروز در چند پیام توییتری حملات تازه‌ای را علیه دموکرات‌ها شروع کرد. چند ساعت پس از انتشار این پست‌ها، دموکرات‌ها نیز در رسانه‌های خود به اظهارات نژادپرستانه ترامپ پاسخ دادند.
کد خبر: ۱۲۲۰۲۸۱

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور آمریکا در یکی از توییت‌های خود نوشت: دموکرات‌ها تازه دارند از شوک عملکرد وحشتناک مولر خارج می‌شوند و شروع به طرح مجدد موضوع استیضاح کرده‌اند. آنها چقدر بیمار و چندش‌آور و برای کشور ما بد هستند. کاری که آنها می‌کنند به شدت اشتباه است اما آنها باز هم این کار را انجام می‌دهند. دموکرات‌ها تبدیل به حزبی بی‌خاصیت شده‌اند.
ترامپ در ادامه توییت‌های خود به نماینده سیاه‌پوست ایالت مریلند از ناحیه بالتیمور حمله کرد. رئیس جمهور آمریکا نوشت: بسیار ناراحت کننده است که الیجاه کامینگز قادر است برای مردم بالتیمور کار کمی انجام دهد؛ از لحاظ آماری بالتیمور در هر زمینه‌ای در رده آخر قرار دارد، کامینگز کاری برای بالتیمور نکرده به جز آنکه شیر آنجا را خشکانده است. ترامپ ضمن به کار بردن کلمات بسیار نامناسب علیه کامینگز، نوشت: ناحیه مورد نمایندگی کامینگز، تهوع‌آور، درهم ریخته و آلوده به موش‌های فاضلاب و خزندگان است، چنانچه وی وقت بیشتری برای بالتیمور می‌گذاشت، شاید قادر به پاکسازی این مکان بسیار خطرناک و کثیف می‌شد.
چند ساعت پس از انتشار این پست‌های جنجالی، روزنامه بالتیمور سان در پاسخ به توهین‌های ترامپ تیتر زد: «داشتن تعدادی موش، بهتر از موش بودن است». این روزنامه نوشت: «کاخ سفید، خواه و ناخواه، نسبت به هر یک از نمایندگان کنگره از جمله آقای کامینگز قدرت بیشتری برای تغییر این شهر دارد. اگر در اینجا مشکلی مانند جوندگان وجود دارد، او (ترامپ) نیز به اندازه هرکس دیگری مسئولیت دارد و شاید هم بیشتر، زیرا او بالاترین مقام را در این کشور در اختیار دارد».
برنارد جک یانگ، شهردار سیاه‌پوست بالتیمور هم در حساب شخصی توییتر خود در پاسخ به توهین‌های ترامپ نوشت: این کاملا برای یک رهبر سیاسی در کشور ما غیرقابل قبول است که یک شهر پویای آمریکایی مانند بالتیمور را بدنام کند و به نماینده آمریکا الایجا کامینگز، یک میهن‌پرست و یک قهرمان، به‌طور خشونت‌آمیزی حمله کند. وی افزود: آقای ترامپ شما مایه سرافکندگی برای بالتیمور، آمریکا و برای جهان هستید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها