گفت‌وگوی تپش با مرد همسر کش

قتل خط پایان رابطه شیطانی

وسوسه‌های زن شوهردار باعث شد قبول کند برای ادامه رابطه شیطانی با او، همسرش را به قتل برساند. فکر می‌کرد آن‌قدر نقشه‌اش حساب شده است که راز جنایت فاش نمی‌شود و او می‌تواند با همدستش ازدواج کند. این تصور او 72 ساعت بیشتر دوام نیاورد و خیلی زود راز جنایت هولناک او فاش شد و به قتل همسرش اعتراف کرد. مرد همسرکش در زندان منتظر جلسه دادگاه است و هیچ امیدی به بخشش اولیای دم ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۷۹۵۰

چرا همسرت را کشتی؟
او متوجه ارتباط پنهانی من و زن دیگری به نام سهیلا شده بود. هرکاری کردم تا موضوع را پیگیری نکند فایده‌ای نداشت. قصد داشت به خانه آن زن برود و این کار او باعث می‌شد رابطه من و سهیلا قطع شود. سهیلا شوهر داشت و اگر همسرش متوجه این رابطه می‌شد، او را به شهرستان می‌برد و دیگر نمی‌توانستم او را ببینم.
چطور با این زن آشنا شدی؟
به مغازه‌ام می‌آمد و یک بار تلفنی سفارش داد و بعد از آن تلفنی و تلگرامی در ارتباط بودیم. گاهی نیز در مغازه همدیگر را می‌دیدیم. بعد از مدتی به هم دلبسته شدیم و با هم درددل می‌کردیم. اگر یک روز با او صحبت نمی‌کردم، ناراحت می‌شدم.
می‌دانستی شوهر دارد؟
بله از همان ابتدا موضوع را به من گفته بود. حتی یک‌بار همراه فرزندانش به مغازه آمد.
تو خودت متاهل بودی. چطور با او رابطه برقرار کردی؟
ابتدا که دوست شدیم مجرد بودم. یک‌سال بعد از آشنایی ازدواج کردم.
مگر قصد نداشتید با هم ازدواج کنید، پس چرا ازدواج کردی؟
اصرار خانواده‌ام باعث شد.
وقتی ازدواج کردی، او رابطه را تمام نکرد؟
چند روزی قهر کرد، اما به خاطر وابستگی به من دوباره آشتی کرد.
همسرت چطور متوجه این ارتباط شد؟
یک‌بار گوشی تلفن همراهم دستش بود که پیغام‌های سهیلا را دید. بعد از آن تجسس هایش را شروع کرد تا نشانی خانه او را پیدا کند. حتی سیمکارتم را شکستم و سیمکارت دیگری خریدم تا همسرم تصور کند توبه کرده‌ام، اما این راه نیز جواب نداد.
شما هم برای فاش نشدن راز ارتباط پنهانی تصمیم به قتل گرفتید؟
بله. سهیلا هر روز زنگ می‌زد که همسرت در خانه ما نیاید و از طرفی همسرم هم ماجرا را رها نمی‌کرد. به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتیم. بر اساس نقشه، او را سوار ماشین و با همدستی سهیلا خفه کردم و جسدش را به آتش کشیدیم. جسد را آتش زدیم تا هویت او شناسایی نشود.
فکر می‌کردی دستگیر شوی؟
نه. نقشه‌مان خیلی حساب شده بود. چند بار نقشه را مرور و طبق آن عمل کردیم. در این مدتی که پدرزنم شکایت کرده بود، کنار او بودم تا کسی به من شک نکند.
اگر دستگیر نمی‌شدی با سهیلا ازدواج می‌کردی؟
هدفمان همین بود.
او که شوهر داشت.
قرار بود از شوهرش جدا شود.
در این مدت دچار عذاب وجدان نشدی؟
خیلی. به خاطر خیانت خودم، همسرم را کشتم.

مجید غمخوار
تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها