مرد خلافکاری که در میدان آرژانتین با شلیک گلوله، جوانی را به قتل رسانده بود، در حالی تحت تعقیب پلیس قرار گرفته که پلیس احتمال می‌داد مقتول قربانی انتقامگیری شده باشد.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۸۱

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 14 و 30 دقیقه شنبه 22 تیر امسال یکی از ماموران کلانتری سنایی در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از تیراندازی مرگباری در نزدیکی بانک قوامین در میدان آرژانتین خبر داد. بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند که معلوم شد مرد 38 ساله براثر شلیک گلوله از ناحیه شکم زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش پزشکان فوت کرده است. ماموران زمانی که به بازبینی دوربین مداربسته بانک و دیگر مغازه‌داران پرداختند، مشاهده کردند که دوربین‌ها صحنه جنایت را به‌طور کامل ثبت کرده‌‌اند.
در جریان تحقیقات مشخص شد که روز حادثه مقتول همراه مرد دیگری سوار موتورسیکلتی در حال عبور از آن محل بودند که مردی که سلاح کلت کمری به دست داشت و راکب موتورسیکلتی بود به سمتشان شلیک کرد و مرد جوان را هدف قرار داد و به قتل رساند.
ضارب پس از این تیراندازی گریخت. دوست مرد مجروح هم با رها‌کردن او در کنار خیابان، با موتور از آنجا فرار کرد.
پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت و بازداشت قاتل تیرانداز آغاز شد. این در حالی بود که ماموران با بررسی اثر انگشت مقتول متوجه شدند او سابقه کیفری در زمینه سرقت و زورگیری داشته است. همچنین از روی تصویر به‌دست آمده از محل جنایت، هویت قاتل تیرانداز به‌دست آمد و مشخص شد او نیز خلافکار بوده و سابقه کیفری در زمینه سرقت دارد. در این مرحله از تحقیقات ماموران خانواده مقتول را که ساکن یکی از شهرهای غربی کشور بودند شناسایی کردند و قرار شد برای تحقیقات و ثبت شکایتشان در دادسرا حاضر شوند.
این در حالی است که جست‌وجوها برای دستگیری قاتل تیرانداز در حالی ادامه دارد که پلیس احتمال می‌دهد مرد جوان قربانی انتقامگیری شخصی شده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها